Avatar uživatele
Fjdjjdcn

Můžu si dovolit červené vlasy k růžovým šatům?

Ahoj, chtěla bych si obarvit vlasy ze světle hnědé, takže myslím, že by to nebylo tak intenzivní na červenou nebo mahagonovou…jenže na jaře jdu na ples a mám světle růžové šaty. Myslíte, že to bude vypadat blbě? Nebo si to můžu dovolit. Děkuji za pomoc!

Zajímavá 0 před 1578 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Je to individuální. Vlastní zkušenost. V minulosti ,mně nějak špatně pochopila kadeřnice a na vlasy mně dala červený, myslím zrzavě červený, přeliv.

Šla jsem na oslavu narozenin kolegyně, oblékla jsem na sebe halenku s odstínem do růžova až červena. Už to nevím jistě, dodnes to nechápu, i když je to dávno.

Až jsem uviděla fotografie, přiznávám, že jsem se vyděsila. Nebyla jsem to já. Barva vlasů mně neslušela a oblečení k vlasům vůbec ne. Byla jsem ráda, až se přeliv smyl a vrátila jsem se ke své původní hnědé barvě.

Takže těžko radit. Záleží i na odstínu barvy, také pleti atd. Být k sobě především kritická a prohlédnout se v zrcadle.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
zbyndo

V tomto si nedaj nikomu radiť, každý má iný vkus,mne sa napríklad červené vlasy nepáčia,no môže byť, že Tebe k tým šatám padnú ako Barbie.A naopak, môže to na Tom plese vyznieť krikľavo.Takže 100 ľudí,100 chu­tí,mne by sa k ružovým šatám páčili svetlé,blond vlasy

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
led

Záleží od celkového oblečenia. Aj malý detail môže súlad farieb, tvarov a materiálov rozrušiť. Umelá farba vlasov by mala byť v súlade s oblečením a zameraním plesu. Takže tu nejde len o farbu vlasov, ale aj ich strih, odtieň pleti a pier, použité šperky, strih a materiál šiat. Jednoducho nemôžeš na spoločenskom plese vyzerať ako Pipi dlhá pančucha v tričku a sprevádzaná bodkovaným koňom. Pokiaľ nejde o detský ples, kde môžu prísť aj maškary, ale o naozajstný ples ako spoločenská udalosť, platí klasické oblečenie so patričnou úpravou vlasov.