Avatar uživatele
martina0404

Můžu reklamovat zboží zakoupené v prodejně?

Dobrý den ,tento týden jsem byla na prodejně sedaček.Tu mojí co jsem si vybrala podle obrázku ovšem na prodejně neměli ale přesto jsem si jí koupila .Realita byla ale jiná ,můžu sedačku vrátit ?

Zajímavá 0 před 1693 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Nerozumí. Neměli ji a stejně si ji koupila? Realita čeho?

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Edison

Tak reklamovat, nebo vrátit zboží dle par. 1829 NOZ? To jsou dvě diametrálně rozdílné věci. O ostqtních zmatcích v otázce ani nemluvím.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hlada

Právo na vrácení zboží dle §1829 NOZ je jen při prodeji distančním způsobem. V kamenné prodejně záleží na dobré vůli prodejce.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Reklamovat můžete zboží, které má nějakou vadu.

V případě, že Vám prodejce dodal něco jiného,
než jste objednala, by mohlo (snad?) jít o odstoupení od smlouvy.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
nyjono

Tak proč sis ji kupovala? Na prodejbě máš přece možnost si ji prohlédnout.
Reklamovat lze pouze zboží, které má nějakou závadu, ne zboží, které sis vybrala a nelíbí se ti.
A taky nechápu, když ji neměli, jak sis ji mohla koupit. to jsi koupila tedy nějakou jinou?

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek