Avatar uživatele
anonym

Můžu být trestně stíhaný?

Někdo se mě na Facebooku, na chatu, na foru, proste na internetu zeptá na nějakou úchylnost či jinou věc, třebas jak se něco krade, já se překousnu, veřejně odpovím, protože mě osobní otázky nevadí nebo jak se ta trestná činnost páchá jsem viděl v televizi, často ve zprávách ukazují, různé zlodějské finty, aby lidem ukázali jak je to snadné a dali jím návod jak se bránit. Někdo méně tolerantní si to přečte, vytiskne si to a jde s tím na policii, protože udávání má jako svého koníčka. Už jsem v životě pár takových lidí poznal.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? kropitko před 4925 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Terryle

Nejsem právník, ale pokud vím, tak se v zákoně mluví jenom o nabádání k trestné činnosti. Takže pokud někomu napíšete, JAK se dá nějaká lumpárna provést, ale nenapíšete mu, aby to šel vyzkoušet, mělo by to být v pohodě. Koneckonců jak říkáte sám, kdyby to bylo trestné nebo problematické, nemohli by to vysílat ani v té televizi… Obešla bych to tím, že zvědavci s návodem napíšu, ať to radši nezkouší :)
Ale říkám, právník nejsem. Snad můj názor někdo znalejší potvrdí, doplní nebo opraví.

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek