Avatar uživatele
zjentek

Může se dostat do konfliktu se zákonem ten, jenž se obnažuje na nudapláži v době zamrzlé příslušné vodní plochy?

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? marci1, aliendrone před 1528 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Kepler

Proč do konfliktu? Vždyť bruslit úplně nahatý musí být nádhera! Ale asi by ti to brzy překazila Chocholouškova Rychlá rota.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
aliendrone

Sakra – dnes máš HODNĚ komplikované otázky! Myslím, že určující by byl účel prostoru, tedy že nudapláž slouží k obnažování. Nevidím důvod proč by v létě nešlo z nudapláže odejít do vody se nahatý koupat, no a v zimě otužovat (po patřičném vysekání díry v ledu).

Ke Keplerově teorii mám výhrady, krasobruslení budiž, ale co třebas takový hokej bez suspenzorů? To už by bylo opravdu na Chocholouška, popřípadě pro ty, kteří mají rádi SM praktiky, což je v konečném důsledku TAKÉ na Chocholouška. ;) :D :D

Ale nejsem právník, tož můj názor ber s rezervou. :)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
marci1

Když si vysekáš díru do ledu, jako že se koupeš, tak rozhodně ne. 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Bobek 2

Pokud na té pláži bude dýlovat drogy, tak mu ani obnažení nepomůže proti tomu, aby se dostal do konfliktu se zákonem.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Na oficiálnej nudapláži sa nahý môže kúpať aj „ľadový medveď“ v každom ročnom období, ale nevolajte k tomu média. Novinári sú v takomto prípade schopní použiť aj mikroskop a ísť až do detailov, bez ohľadu na vašu triašku a červenú tvár.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
zjentek