Avatar uživatele
zjentek

Může se dostat do konfliktu se zákonem ten, jenž se obnažuje na nudapláži v době zamrzlé příslušné vodní plochy?

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? marci1, aliendrone před 1528 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Kepler

Proč do konfliktu? Vždyť bruslit úplně nahatý musí být nádhera! Ale asi by ti to brzy překazila Chocholouškova Rychlá rota.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
aliendrone

Sakra – dnes máš HODNĚ komplikované otázky! Myslím, že určující by byl účel prostoru, tedy že nudapláž slouží k obnažování. Nevidím důvod proč by v létě nešlo z nudapláže odejít do vody se nahatý koupat, no a v zimě otužovat (po patřičném vysekání díry v ledu).

Ke Keplerově teorii mám výhrady, krasobruslení budiž, ale co třebas takový hokej bez suspenzorů? To už by bylo opravdu na Chocholouška, popřípadě pro ty, kteří mají rádi SM praktiky, což je v konečném důsledku TAKÉ na Chocholouška. ;) :D :D

Ale nejsem právník, tož můj názor ber s rezervou. :)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
marci1

Když si vysekáš díru do ledu, jako že se koupeš, tak rozhodně ne. 🙂

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Bobek 2

Pokud na té pláži bude dýlovat drogy, tak mu ani obnažení nepomůže proti tomu, aby se dostal do konfliktu se zákonem.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Na oficiálnej nudapláži sa nahý môže kúpať aj „ľadový medveď“ v každom ročnom období, ale nevolajte k tomu média. Novinári sú v takomto prípade schopní použiť aj mikroskop a ísť až do detailov, bez ohľadu na vašu triašku a červenú tvár.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
zjentek

Keplere tak teď jsi otázku strašně zkomplikoval. Je mně jasný, že když vlezu do vody nahej z nudapláže, tak tak z ní musím také vylézt, to je asi jasný každýmu, ale kam až můžu z nudaspláže zaplavat? Můžu být nahej třeba v celém jezeru? Protože potom bych asi mohl nahatej po ÚPLNĚ CELÝM JEZERU i bruslit, pokud teda odpovědi na mou otázku budou vypadat, že mimo sezonu nahatej na nuda neporuším žádný zákon. (;

před 1528 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kepler

Tak teď jsi mě dostal. Já to nezkomplikoval, to ty!

před 1528 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
zjentek

No ne, tak uvaž- stojíš na Adama ve člunu, v kterým, kterej kočíruje nahatá manželka, kroužíte po jezeře a pomaličku proplouváte při břehu, v těsné blízkosti běžných „plavkových“ pláží. Ty „vzadu na stojáka“, VŠÍM MOŽNÝM máváš všem těm slunícím se lidem, různě k nim gestikuluješ a pokřikuješ: „Jedeme z NUDA! Vyrazili jsme si z NUDA támle naproti! Mír a slunce, ahoj děti!“ Tak pokud je přístup na hladinu z NUDA neomezen, tak tohle by mělo být legální, ne?

před 1528 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Bobek 2

U spousty jezer to funguje tak, že se každý koupe v čem chce – kdo chce, tak nahatý, kdo chce tak v plavkách libovolného střihu anebo i v nestříhaných. Vždycky jde jenom o zvyk a o slušnost. Stejně jako můžeš řešit, kam až z nudapláže můžeš dojít nebo doplavat nahatý, tak na „normální“ pláži můžeš řešit, jak daleko od pláže je přijatelné chodit jen tak v plavkách. A když v létě nosíš kraťasy, tak zase musíš řešit, kam se s nimi dá jít. Na gymplu jsme měli fyzikářku, která spolužáka v kraťasech normálně vyrazila z hodiny, protože podle jejích představ jsou kraťasy ve škole nepřijatelné – nikomu z ostatních učitelů to ale nevadilo.

před 1528 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
zjentek

Dneska by to tak být nemělo. Nahatý nemáš mimo nudapláž co pohledávat. Oděv je oděv, musíš si určitý partie zakrýt, nezávisle na střihu. Bobek, to je třeba znát. Ani doma se nemůžeš svobodně pohybovat nahatej kdekoli, protože můžeš mít: a) děti, b) okna! Od toho máme nudistický pláže! (;

před 1528 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek