Avatar uživatele
jarous.150

Může mi máma nakázat odhlásit si trvalé bydliště?… potřebuji rychle poradit

Jsem student posledního ročníku a domu poslední 4 měsíce moc nejezdím jsem spíše u přítelkyně která také ještě bydlí s rodiči. Mojí mámě se to ale vůbec nelíbí a přestala mi kvůli tomu platit školu a ještě mi napsala, že si mám okamžitě odhlásit bydliště. Co mám dělat?… Předem Děkuji za Vaše odpovědi.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Deli, anonym, Damiana před 4502 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
bolak

Že by už měly takovou moc? :) Myslím že matky přeceňuješ.
Maximálně by to mohla řešit soudně, je toho schopná?

Otázka taky je, jestli by nebylo moudřejší tam dvakrát do měsíce zajet na návštěvu. Je to čistě pragmatický návrh, nehledej v tom žádný náznak emocí, :) ty jsem si zatím za dobu mého krátkého působení na této úžasné planetě nestihl osvojit.

Já tu vidím dvě možnosti.

  1. budeš to dělat tak jako doteď, máma bude naštvaná, bude buzerace a nahánění tě na úřad kvůli změně v dokladech a nebude ti dál platit školu
  2. občas za ní zajedeš, i když možná proti svý vůli, ale ušetří ti to spoustu problémů

Rozhodnutí už je čistě na tobě, ale jentak mimochodem, jako její syn, jaký si myslíš že má tvoje matka k tomu co dělá pohnutky? Myslíš že chce abys neměl kde bydlet, abys byl nevzdělanej a abys v budoucnu nenašel žádnou pořádnou práci?
Když si přečteš paragrafy, zjistíš že odhlášením tvého trvalého bydliště ona vůbec ničeho nedosáhne. Ta změna je jenom na papíře, čili je dost pravděpodobný že tohle všechno dělá jenom proto aby si za ní alespoň občas přijel. Hm?


tady máš ještě nějakej ten úřední žvást…

č. 133/2000 Sb

§ 10