Avatar uživatele
maza75

Musí mne zaměstnavatel uvolnit do školy?

Studuji VŠ. Se zaměstnavatelem jsem uzavřela kvalifikační dohodu. Protože po ukončení studia nebudu zůstávat v PP u původního zaměstnavatele, tuto dohodu jsem vypověděla a na studium a zkoušky si beru dovolenou. Mému současnému zaměstnavateli se toto nelíbí a chce, abych si vybrala dovolenou dle celopodnikového plánu (14 dní v kuse). Mám právo vybírat si dovolenou na studium a zkoušky?
Doplňuji:
Dohodu jsem zrušila, protože ukončím u současného zaměstnavatele PP a nastoupím na pracovní pozici, která bude odpovídat nové kvalifikaci.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? kropitko před 4459 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym