Avatar uživatele
Ewíík

Mini fén na baterky?

Mohli by jste mi prosím poslat odkaz na (cestovní) Fén na baterky ?? Děkuji

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4578 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
rtepp

A existuje ? Já vím jen o dětském na hraní.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
P.T.

To asi nebude. Nejsem školení elektrikář, ale co (a kolik) by to muselo být za baterky, aby utáhly fén aspoň na 10 minut? Takový jsem ještě neviděl.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hlada

Takový výrobek by byl prakticky nepoužitelný. Příkon fénu je řádově ve stovkách W, některé mají příkon přes 1 kW. K napájení by se musel použít automobilový akumulátor, odběr by byl v desítkách A při 12 V. Na malé baterie by mohl být jen ventilátor bez ohřevu vzduchu a to by bylo o zdraví.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Vercule

Holky, chtěla bych se zeptat, jaký fén máte doma a jste spokojeny? Můj mi odešel a hledám nový, kvalitní.

Avatar uživatele
KaraskovaAl

Skvělou nabídku osobní péče, i fény, má Orava. Znáš tu značku. Podívej se na jejich nabídku, budeš nadšená a určitě si tam vybereš :)

Avatar uživatele
TominkaFuky

Já jsem si tam nedávno kupovala tu obličejovou saunu. Koupila jsem si ji kvůli věčné rýme. Nepoužívám ji ani nějak moc dlouho a už jsem bez problémů. Tu osobní péči mají skvělou.

Avatar uživatele
Cizecek.M

Ahoj, hodně se tady doporučovala Orava. Tu značku mám a spokojenost. Jaký ten fén sis nakonec vybrala a koupila?

Avatar uživatele
Derrynka

Orava je skvělá značka, mám od ní docela dost věcí v domácnosti a se vším jsem spokojená maximálně. Nicméně, pokukuju tam teď po kulmofénu… s ním někdo zkušenosti?

Avatar uživatele
Cizecek.M

Jojo, já ho doma má :) Je super, účes dělá naprosto senzační :)

Avatar uživatele
Derrynka

Já byla nadšená hned po první použití :) Já jsem nikdy neměla tak hezký účes, jako díky této kulmě :)

Avatar uživatele
KaraskovaAl