Avatar uživatele
Tw!st

Minecraft server jak nastavit přijetí peněz

Dobrý den, s kámošem jsme si zprovoznily server na minecraft, neplatíme si hosting ale server běží na kámošově počítači. Chtěli jsme zprovoznit to, že si lidé budou moci na našem serveru koupit vip účet ale vůbec si nevíme rady jak na to. Nevíme ani jak se to dá nastavit kolik to bude stát ani nevíme jak se dá nastavit kam ty peníze budou chodit, v tomhle jsme úplně mimo, prosím o detailné vysvětlení, díky předem.
Doplňuji:
Na takový server je potřeba mít rychlý internet a velkou operační paměť RAM, což kámoš má. V tom se vyznám, takže lagy nebudou, kromě toho kámoš si stojí za tím že ten server pojede na jeho počítači, jen mě zajímá jak zařídit to na co jsem se ptal.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: Tw!st

Zajímavá 0 před 4119 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Doma mít server, promiň ale toto je vražebné, jelikož studuji školu s tímto zaměžením tak něco o tom vím, a pokusím se ti to rozepsat 🙂

1.) Rychlost internetu

  • Serverovna: mají optickou trasu + záložní, Hlavní se pohybuje okolo 10Gbps a záložní od 1 – 5 Gbps | V případě výpadku, jedou na záložní trase
  • Doma: kabelový internet kde Upload máš okolo 5 Mb/S ( 5 Mbps = 0.004 Gbps) – nemáš páteřní optickou trasu, ani záložní. | V případě výpadku ti nepůjde nic

2.) Bezpečnostní dohled

  • Serverovna: 24 hodinový bezpečnostní dohled s ochranými prvky – Kamerový systém, vstup na karty – logování

Doma: žádný ochraný dohled

3.) Technická podpora

  • Serverovna: Technik je do 30 minut schopný identifikovat a opravit problém
  • Doma: Do 3 dnů jsi schopný opravit problém

-- Nyní k tvím SMS –
Potřebuješ mít Apache server který bude příjmat hlavičky např. od služby MobilniPlatby.cz. Přijatou hlavičku zpracuješ, a pomocí vlastně napsaného scriptu jej aplikuješ (Bukkitový rcon jede na binární soustavě, tzn. že každý požadavek musíš převádět = vlastní algoritmus)

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
einstein

Huxy, ty jsi asi Minecraft nikdy nehrál… Co? VIP je na Minecraft serverech proto aby ti hráči za zaplacení měli nějaké extra výhody ve hře.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
huxa

Ale notak twiste… toto je otázka hodna dvanáctiletého dítěte. Nikdo vám nebude platit za připojení k něčemu, co může mít sám u sebe na PC a bez lagů s normální odezvou. Navíc toto taky neni zrovna nejsnažší věc (když jsi to ještě nikdy nedělal) a právě proto se vyplatí si svůj server koupit. (tušímže fakaheda ti poskytuje i to pořizování VIP a dokonce i webhosting)

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
anonym

Nebo víte co? Otestuji ten Váš server =D Dejte mi IPnu a já udělám Zátěžový test ALA DDoS attact.

před 4119 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
huxa

einstein-hraji ho a už dlouho, také o něm něco vím. VIP neni jen na minecraft serverech. Ano, jsou to různé výhody většinou za peníze.

před 4119 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
huxa

ne, nemá dostatečnou rychlost připojení, to určitě nemá ;)

l564-on myslel, že si udělá minecraft server přes hamachi, který bude mít na svém PC

před 4119 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

Hamachi? Si děláš prd[PÍ]el? =D A to kdo mu tam jako poleze. Hamachi si dělám když potřebuju akutně lan síť a nechce se mi tahat kabel… Na hamachi server bych v životě nešel!

před 4119 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek