Avatar uživatele
96tnarezub

Maření úředního rozhodnutí – řízení bez řp, 18 let. Můžu pořád doufat v to, že nedostanu nepodmíněný trest?

Dobrý den. Před rokem jsem byl zastaven za špatně umístěnou RZ na motorce, automaticky to šlo do správního a pak mi byl udělen zákaz řízení na 6 měsíců. Ovšem, nebyl mi poslán na adresu, kterou jsem uvedl jako doručovací, ale na adresu trvalého pobytu. Takže jsem si vesele jezdil, a najednou mě zastavili a sdělili mi, že mám už měsíc zákaz. Po pár hodinách v cele jsem byl u výslechu, kde mi řekli, že za to hrozí 2 roky, ale že jsem mladý student a postupuje se tak, že se mi prodlouží trest třeba na rok, nezaplatím pokutu, ale jakýsi „Příspěvěk na boj proti zločinu“ či co.
Ale o to nejde, zákaz řízení mi nebyl doručen správně, a tím pádem by u soudu neměl být problém. Ovšem za měsíc mě chytli znovu, tentokrát jsem už o zákazu věděl a ujížděl jsem. Pak jsem vystoupil z auta a utíkal přes ploty a zahrádky. Samozřejmě mě chytli, spoutali, byl jsem 7 hodin v cele, zabavili mi auto atd. Vím že je to hodně špatný. Můžu pořád doufat v to, že nedostanu nepodmíněný trest?
Děkuji za odpovědi
Doplňuji:
Edit: Ještě uvádím, že jsem normální student, neměl jsem nikdy žádné potíže se zákonem a ani jsem do teď nespáchal žádný nebezpečný přestupek jako rychlost atd.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3289 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
JájsemRaibek

Už tvůj nick, který čten pozpátku je ujetej a tvé jednání ještě ujetější. Ty nepatříš na silnici a já doufám, že trest bude nepodmíněný. Zasloužíš si jej.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ReHu

To doufej.
Já budu doufat taky, aby bylo podobných magorů na silnici co nejmíň.
Doplňuji:
Co přesně znamená normální student?
.............ten­tokrát jsem už o zákazu věděl a ujížděl jsem. Pak jsem vystoupil z auta a utíkal přes ploty a zahrádky. Samozřejmě mě chytli, spoutali, byl jsem 7 hodin v cele, zabavili mi auto atd. Vím že je to hodně špatný.......­..........

Upravil/a: ReHu

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
arygnoc

ružovučký šoférik bez ružovučkej knížočky (kedysi mal vodičák podobu ružovej knížky) – súdu je srdečne jedno, akú adresu udáš.
pokiaľ si rozsudok npereberieš, pokladá ho za doručený a nadobudne právoplatnosť.

mali by ti urezať ručičky a nožičky a vypichnúť oči, aby si sa na komunikáciu pre motorové vozidlá dostal maxiálne tak v pohrebnom aute ako pasažier.

kecáš, nie si normálny študent – si idiot, máš stále problémy so zákonom.
mali by ťa zavrieť, tam by ti bolo dobre aj bez indulony.

;-Q

záverom:
blbec. dúfam že ťa zavrú a už sa z basy nedostaneš.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?briketka10 Nahlásit

Avatar uživatele
klumprt

Já bych to tipoval na dlouhý zákaz řízení a podmínku nebo prospěšné práce. Štrapáce s doručováním prvního zákazu se neodvažuju hodnotit, protože nevím, jak to bylo. Na basu spíš ne, pokud nemáš nějaké jiné potíže se zákonem.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
96tnarezub

Za nick se teda omlouvám, nic to neznamená… Žádné potíže se zákonem nemám, jsem normální student, nemám ani žádné přestupky za rychlost, nebo tak podobně. Vím že řídit v zákazu byla strašná blbost, a ujíždění ve zmatku ještě větší, jinak nejsem žádnej hulvát, ale teď mě zajímá co mi hrozí.Tvrdili mi ještě něco o propadnutí auta státu…

před 3289 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Funna

„normální“ student by nesedl do auta, když nemá řidičák a už vůbec by neutíkal před policií…protože normální student není idiot a je mu jasné, že i když uteče, tak se dá velice rychle najít…a nějakým zmatkem si to neomlouvej…buď to v sobě máš, nebo nemáš…každý může občas udělat kravinu ale měl by se z ní poučit a ty jsi ji udělal stejnou blbost už 2×…to asi nebude úplná náhoda, nemyslíš??

před 3288 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
setapouch

Máš recht, co zdržovat kariéru přestupkama, jdi rovnou do zločinů.

před 3289 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek