Avatar uživatele
96tnarezub

Maření úředního rozhodnutí – řízení bez řp, 18 let. Můžu pořád doufat v to, že nedostanu nepodmíněný trest?

Dobrý den. Před rokem jsem byl zastaven za špatně umístěnou RZ na motorce, automaticky to šlo do správního a pak mi byl udělen zákaz řízení na 6 měsíců. Ovšem, nebyl mi poslán na adresu, kterou jsem uvedl jako doručovací, ale na adresu trvalého pobytu. Takže jsem si vesele jezdil, a najednou mě zastavili a sdělili mi, že mám už měsíc zákaz. Po pár hodinách v cele jsem byl u výslechu, kde mi řekli, že za to hrozí 2 roky, ale že jsem mladý student a postupuje se tak, že se mi prodlouží trest třeba na rok, nezaplatím pokutu, ale jakýsi „Příspěvěk na boj proti zločinu“ či co.
Ale o to nejde, zákaz řízení mi nebyl doručen správně, a tím pádem by u soudu neměl být problém. Ovšem za měsíc mě chytli znovu, tentokrát jsem už o zákazu věděl a ujížděl jsem. Pak jsem vystoupil z auta a utíkal přes ploty a zahrádky. Samozřejmě mě chytli, spoutali, byl jsem 7 hodin v cele, zabavili mi auto atd. Vím že je to hodně špatný. Můžu pořád doufat v to, že nedostanu nepodmíněný trest?
Děkuji za odpovědi
Doplňuji:
Edit: Ještě uvádím, že jsem normální student, neměl jsem nikdy žádné potíže se zákonem a ani jsem do teď nespáchal žádný nebezpečný přestupek jako rychlost atd.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3289 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
JájsemRaibek

Už tvůj nick, který čten pozpátku je ujetej a tvé jednání ještě ujetější. Ty nepatříš na silnici a já doufám, že trest bude nepodmíněný. Zasloužíš si jej.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ReHu

To doufej.
Já budu doufat taky, aby bylo podobných magorů na silnici co nejmíň.
Doplňuji:
Co přesně znamená normální student?