Avatar uživatele
anonym

Mám nárok na podporu v nezaměstnanosti

Dobrý den,

mám prac. smlouvu na dobu určitou do 31.3. 2014. Do práce jsem nastoupil 14.10.2013 a předtím byl na podpoře od 1.5.2013 do 13.10.2013. Předtím jsem pracoval od června 2011 do září 2012. Mám nárok na plnou podporu v nezaměstnanosti? Podle odstavce, který uvedu níže, bych měl mít nárok na plnou podporu, ale nejsem právník a nemám takové zkušenosti.

Uchazeč o zaměstnání, kterému v posledních 2 letech před zařazením do evidence uchazečů o zaměstnání neuplynula celá podpůrčí doba a poté získal zaměstnáním nebo jinou výdělečnou činností dobu důchodového pojištění v délce alespoň 3 měsíců, má nárok na podporu v nezaměstnanosti po celou podpůrčí dobu. Jestliže získal dobu důchodového pojištění kratší než 3 měsíce, má nárok na podporu v nezaměstnanosti jen po zbývající část podpůrčí doby.

Když jsem nastoupil v půlce října, podporu jsem tedy nevyčerpal a mám tedy nárok na plnou?
Doplňuji:
A od 25. listopadu 2012 do 31. května jsem pracoval také

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? ivzez, briketka10 před 3708 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
briketka10

Odpoveď byla označena jako užitečná

přesně Vám neřekne nikdo, jestli máte,
nebo nemáte nárok na podporu toto
Vám vypočítají úřednice na ÚP dle místa
bydliště..

http://wiki.ak­tualne.centrum­.cz/finance/pod­pora-v-nezamestnanosti-2013/
http://aktual­ne.centrum.cz/fi­nance/grafika/2011/12/0­6/podpora-v-nezamestnanosti-zprisni-podrobny-prehled/

2 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?annas, Odpovědi.cz Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
klob1

Dobrý den,