Avatar uživatele
Mirdas

Má u nás negativní reklama úspěch ?

Jak je možné, že zatím co ve vyspělém světě jakýkoliv vážný prohřešek zaměstnance prakticky jakékoliv firmy může znamenat její konec, u nás například skorumpované politiky ( i když většinou neprokázaně ) si firmy naopak najímají a vyplácí se jim to tím, že lidi je začnou více vyhledávat a to spíše ze zvědavosti.
Nebo firma zaviní havárii, je o ni známo že lidem neplatí, služby jsou velice špatné a lidi je přesto vyhledávají!

Zajímavá 0 před 2457 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
suaeda

Dnes jsme řešili s kámošem toto - viz článek o odškodnění bývalého policejního ředitele.
http://www.ceskatelevize.cz/…
Otázky zní. Proč běžný zaměstnanec pokud udělá svému zaměstnavateli škodu tak jí musí uhradit. Většinou se zaměstnanec pojistí a platí jen částečnou spoluúčast.
Proč ministr, který udělal chybné rozhodnutí nemusí nic nahradit? A vlastně nemusí být ani pojištěn. A o potrestání ani nemluvě. A jako i v ostatních případech, kterých v současnosti více, tak většina to uhradí za jednotlivce.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Nemám tkový pocit...
;-)
K prvnímu odstavci - firmy si takové politiky najímají kvůli jejich kontaktům (politickým i ekonomickým) - a to se děje všude ve světě. Běžný zákazník firmy se s nimi přitom běžně vůbec nepotká.
Pokud jde o firmy s negativní pověstí - nevím, jestli takové firmy jsou obecně vyhledávány. Osobně mám jednu značně negativní zkušenost z Tesca, což znamená, že tam nenakupuju. Podobně mne dožralo chování přijímacího technika v jednom service - a přestože jsem na stížnost dostal omluvu a nabídku 20% slevy, nehodlám služeb toho servisu využít.
___
Naopak - pokud se potkám s dobrou službou, doporučuju známým danou firmu - a to funguje (i naopak).
;-)

0 Nominace Nahlásit

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Kultura a společnost