Avatar uživatele
Zvědavý

Má smysl, abych si kupoval knihu „Inteligentní investor“, když jsem teprve začátečník? Není to už spíše pro pokročilé?

Chtěl bych se něco naučit o investování a Warren Buffett tvrdí že tato kniha je zdale nejlepší o investování co kdy četl. Ale není to už spíše pro ty co už o tom něco vědí? Budu tomu vůbec rozumět kdyz o investování zatím nevím nic? Diky

dopl. Tak mi můžete dát nějaké tipy co si přečíst co jste třeba četli vy a pomohlo vám to. Tuhle knížku jsem si vybral protože je jich podobných takový přehršel a největší investor na světě o této jedné konkrétní knize říká, že je zdaleka nejlepší.

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, aliendrone před 1819 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
dubraro

Nemá to smysl.
1/ ji snadno najdeš na internetu v elektronické podobě, pokud by se ti to příčilo, můžeš si ji půjčit v knihovně
2/ ti zadarmo prozradím její hlavní myšlenku: Používej rozum, logiku, kalkulaci. Neinvestuj bezhlavě, emočně, na základě reklamy nebo neověřených informací.

Zdroj: https://obalky­.kosmas.cz/Ar­ticleFiles/241091/au­to_preview1.pdf/FI­LE/Inteligentni-investor_auto_pre­view1.pdf

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
autacek

Při investování přijdeš mnohdy o mnohem víc než jsou náklady na pořízení knihy. Popravdě ně napadá, hak chceš sám investovat, když nejsi sto sám rozhodnout o výhodnosti investice – v tomto případě knihy? Jinak si myslím, že ať nastuduješ cokoli, stejně ti nikdo nedá jistotu, jaké rozhodnutí je správné.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
aliendrone

Pro vydavatele ZCELA JISTĚ! ;) :)