Avatar uživatele
anonym

Má převodovka I-Shift Honda vypouštěcí a napouštěcí zátku + filtr?

Chystám se po 60 tis. najetých kilometrech na Hondě Jazz, vyměnit náplň v automatizované převodovce I-SHIFT. Máte s tím nějaké zkušenosti? Není nakonec lepší to dát do autorizovaného servisu, kde náplň „vymění“?

Tak nakonec vše jinak. Manuál od vozu je k ničemu. Podle manuálu Hondy a mazacího plánu je výměna po 120 tis. km nebo 8 letech. Jiné je i množství oleje a nakonec se převodovka musí nastavit. To vše za dvě hodiny práce (800/hod) s olejem 600 Kč/l.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 2953 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Nevím jak automatické převodovky, ale většina současných automobilů má celoživotní náplň v převodovce. Olej se pouze dolévá pokud ubyde. Vypouštěcí otvor pak u převodovky chybí.

Kapitán, věřím výrobci více než tobě. Nakonec zde nesděluješ nic, co není známo. Moje druhé (zimní) auto má rok výroby 1997, mám najeto 240 000 km a olej se, tak jak uvádí výrobce, ještě neměnil. Nedávno jsme ho kontrovali tak, že jsme ho odsáli do injekční stříkačky, a nic mu není. Po 19 letech jsem dolil 100 ml kvalitního červeného oleje příslušné výkonové specifikace, který se dává i do automatických převodovek, a jezdím dál.
Před 20 lety tomu nikdo nechtěl věřit, nyní již to automechanici běžně uznávají, neboť to výrobce uvádí v mazacím plánu. Upozorňuji, že nemluvím o automatické předovce. O té nevím nic, jenom to, že olej do ní má červenou barvu a předepsanou výkonovou specifikaci.

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek