Avatar uživatele
Lil2002

Má cenu si kupovat Macbook, popřípadě jaký model?

Dobrý den, jsem studentka SŠ, takže mé finanční možnosti jsou dost omezené. V létě mám zařízenou brigádu a chtěla bych si koupit notebook, max. do 20 000 Kč. Měla bych ho především na sledování filmů/seriálů, na práci do školy, na práci s Photoshopem a na občasné hraní The Sims a GTA V. Nechci moc drahý stroj, ale nechci, aby zase odešel za 2 roky jako můj nynější HP. Vyplatí se koupit macbook, či něco jiného? Dívala jsem se na macbooky (na internetových bazarech) a zaujal mě Macbook Pro 15" z r.2013 (13palcový nechci, to je moc malé). Co mi prosím poradíte? Je to pro mě opravdu hodně peněz, a proto volbu už teď zvažuji. Děkuji :)

Zajímavá 0 před 2607 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
jirkec

Macbook je pro tvé potřeby zbytečná investice. Co se týče doby co vydrží na tom bude stejně jako hp, lenovo, acer či jiný výrobce, všechny tyhle spotřební zboží jsou vyloženě o kusu co se ti dostane do rukou. Kupovat si ntb z bazaru je podle mě blbost, nebudeš mít pořádně záruku nic, raději pořiď nějaký nový, mohu doporučit například Dell, ale ty jsou zrovna dražší. Kromě toho, na Macbooku si toho zrovna moc nezahraješ pokud bys neemulovala windowsovské prostředí. 🙂

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
dubraro

IMHO nemá, pokud tvůj primární zájem není zařadit se do Apple komunity.
Stejně výkonný notebook jiné značky bude výrazně levnější.
U her nevím, ale místo drahého (ev. kradeného) Photoshopu ti stejně poslouží GIMP, který je zadarmo. Stejně tak ti místo placených Windows dobře poslouží zdarma poskytovaný Linux. To je řešení pro studenta.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Arne1

  1. HP ti odešel za dva roky ? Záruka je minimálně dva roky – takže před koncem záruky nebo po konci záruky (nehledě na to, že záruka může být i delší

    ?

  2. ten odejitý notebook nešel opravit ? Myslím skutečně opravit, ne vyměnit kompletně celá střeva za cenu obdobnou novému. Je u nás dost firem které dokáží skutečně „opravovat“ a nejsou ani moc drehé, rozhodně levnější než oficiální vyměňovači.
  3. Chceš jako chudá studentka pracovat s Photoshopem – to je jeden z nejdražších programů pro práci s fotkama a obrázky. To jsi jako chudá studentka tak bohatá že si ho můžeš koupit ?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
kironet

Macbook 2013 by mel uplne v pohode stacit. Doporucoval bych kupovat na www.appletrh.cz s rocni zarukou. Hlavne muzes do 14 dni vratit pokud nebude vyhovovat ;)

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek