Avatar uživatele
Gus_Fring

Kolik dárků a jaký typ dárků bych ve věku 15 let měl rodičům koupit k Vánocům? Kdy jste začali dávat dárky vy?

Já doteď dával dárky pouze k narozeninám a svátku rodičů a to kvůli mé mladší sestře. Jenže ona už je starší a měl bych darovat dárky na Vánoce.
Samozřejmě, že dárek budu muset vybrat já, znám rodiče nejlépe. Ocenil bych ale, kdybyste mi poradili. Třeba co jste v tomto věku dávali rodičům vy nebo jaký počet dárků jste darovali.

Zajímavá 0 před 1600 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Anonym...

Dříve jsem spíše rodičům malovala, ale jak jsem starší tak kupují třeba voňavky, šampóny a různou kosmetiku. Občas třeba z obchodu s dárky je pěkné koupit třeba ručník s nápisem nejlepší (maminka) nebo něco podobného. Tím určitě nic nezkazíš

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Ametyst

Z peněz za brigádu jsem jako studentka kupovala dárky rodičům. Malé drobnosti jako hrníček s osobním věnováním nebo fotkou, knížky, pěknou peněženku, kosmetiku.

Upravil/a: Ametyst

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Dárek který vyrobíš sám má vždy větší hodnotu i kdyby byl jen jeden. Na počtu nezáleží, člověk si všimne toho kolik úsilí si dal do toho aby ten jeden dárek mohl vzniknout a u voňavky si samozřejmě všimne toho že tím úsilím bylo jen 5 minut v supermarketu.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Mc Merkurion

… dárky jsem začal dávat od tý doby, co jsem přestal věřit na Ježíška, šetřil jsem z kapesnýho, něco i tehdá vyrobil … co, to bylo jednoduchý, takovej výběr nebyl,takže po této stránce to bylo jednodušší …

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek