Avatar uživatele
Rokio

Kolik by mě Rokia stála pojistka na blbost?

Jak drahé by pro mě bylo pojištění odpovědnosti? Musel bych platit nějaký příplatek za to, že jsem Rokio?

Kryla by tato pojistka i ty případy, které by nastali neužíváním psychiatrické medikace? Umím základy práva. Učil jsem se ho na SŠ. Četl jsem také články právníků, které popisovaly, že pokud psychiatrický pacient nebere léky, které by měl brát a pak něco provede, jedná se o actio libera in culposa, tedy nedbalost vědomou.

Jeden pojišťovací agent, u kterého jsem byl, mi řekl, že pojištění odpovědnosti se vztahuje i na přečiny spácháné při vědomé nedbalosti.

Zajímavá 0 před 1349 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ivzez

Cena pojištění nezávisí na tom, kdo se chce pojistit,
ale na tom, o jakou odpovědnost a o jak vysoké škody
by mohlo jít.

(Závisí to na tom, jakou práci bys měl vykonávat
a jak vysokou škodu bys mohl zaměstnavateli způsobit.
Část škody bys tak jako tak musel uhradit ty.)

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Rokio, myslím to dobře: Některé otázky jsou od tebe velmi zajímavé, a i když neodpovídám (na ty normální), rád si přečtu odpovědi jiných uživatelů. Ale proč bys musel platit příplatek, že jsi Rokio? Webový uživatel?

Začni si věřit, mysli pozitivně, nehledej na sobě odchylky, nikdo nejsme dokonalí. Na druhé straně soudnost a pokora je známka člověka, který se nad sebou zamýšlí. Kdybys na to neupozorňoval, bral bych tě jako úplně normálního člověka, který přináší na tento web zajímavý pohled a témata, která jsou žel tabu.

Hodně zdraví, ať se daří Rokio.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Finance a podnikání