Avatar uživatele
kajicek94

Když mi volá externí spol. najatá E.ONem a nabízí smlouvu od nich (E.ONu), kterou nechci, stačí to oznámit spol. E.ON?

… či musím tu externí společnost najít a požádat přímo je? Mám aplikaci na blokování hovorů a hovory jsou od nich automaticky odmítány – vypínat aplikaci pro toto či jiné číslo nebudu. Volal jsem do E.ONu (společnosti) a operátorka mi tvrdila, že musím napsat nějaký e-mail do nějaké externí společnosti a to, že externí společnost jedná jménem E.ONu vyznělo tak, že ji to nezajímá – mám si to prý vyřešit sám s někým jiným.
Otázka: Stačí můj hovor do společnosti E.ON či musím kontaktovat externí společnost?
Děkuji Vám za odpověď, kajicek94

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 1690 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Hlada

Dotaz je nejasný. Obecně když kdokoli volá s jakoukoli nabídkou, což je běžné, tak ji stačí jednoduše odmítnout a není potřeba to nikomu oznamovat, nic blokovat, nikam psát nebo vypínat jakoukoli aplikaci. V čem máš problém?

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Nestačí.
Chcete-li se zbavit otravných nabídek externí společnosti,
musíte kontaktovat její vedení nebo majitele.

Dodavatele energií by se sice měli zajímat o to, jak najaté
společnosti jednají s potenciálními zákazníky, ale většinou
jim jde jen o „ulovení dalšího klienta“.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
kajicek94

@Hlada mám již několik let aplikaci na blokování nevyžádaných hovorů, včetně negativně hodnocených čísel na webu, tzn. že se mi externí společnost, která hledá E.ONu zákazníky již minimálně 8× za 2 dny nedovolala. Problém je v tom, že mne neustále nebaví číst notifikace zmeškaných hovorů od šmejdů, tak jsem chtěl po E.ONu, aby to zastavil, ale první operátorka mi řekla, ať si to s externí společností, která se za ně vydává vyřídím sám – to mi přišlo zvláštní, protože vždy když mi někdo volal v zastoupení a nestihl jsem ho vyzvat, aby mi už nevolal, tak stačilo zavolat do té společnosti, za kterou se vydával a oni už té externí společnosti dali vědět, ať mi nevolají. Proto jsem před pár hodinami napsal E.ONu na chat, proč tak první operátorka konala (zamítla vyřídit požadavek na zrušení marketingových hovorů) a její kolegyně mi sdělila, že na ni podá stížnost a z databáze externí společnosti mne odebere.
Otázka byla, jinými slovy: Může mne E.ON odpálkovat na hovor či mail do externí společnosti, když jednají jejich jménem?
Teď už (pro mě naštěstí) není co řešit, resp. operátorka na chatu mne snad z databáze exter. spol. odebere.

před 1690 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
ivzez

Operátorka E.ONu nemá do databáze externí společnosti přístup. Může Vás vyškrtnout z databáze pro marketingové účely, ale tu, kterou má nyní ta externí společnost k dispozici, to bohužel neovlivní.

před 1690 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek