Avatar uživatele
JájsemRaibek

Kdo nebo co mi změnilo nastavení času v počítači?

Včera než jsem šel spát jsem si ještě „proběhl“ některé stránky v pc a jak mi sjeli oči dolu, tak se podivuji nad tím, že už je úterý 0:20. Zalekl jsem se, podíval na telefon, ostatní hodiny a ve skutečnosti bylo pondělí 23:20 hodin.
Po změně času minulý týden se čas sám přenastavil a vše bylo OK až tedy včera se to najednou posunulo. Co by mohlo být příčinou?
Windows 8.1, řádně aktualizovaný atd.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 2213 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Jsem laik, ale nedávno se mně stalo totéž, hodiny se zpožďovaly, nejdříve jsem upravila v nastavení, , ale stále hodiny nefungovaly tak, jak by měly.

Bylo to baterkou. Známý vyměnil a hodiny se polepšily ukazovaly správný čas.

--
Našla jsem toto
„Pokud se vám po každém zapnutí počítače zobrazí hláška o špatném času a datu, pak je na vině špatná baterie, která má tyto hodnoty uloženy. Jak ji vyměnit popisuje tento článek. atd. “

https://www.cis­tepc.cz/jak-vymenit-baterii-v-pocitaci/

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Roman71

Tohle se mi ve Windows stává běžně. Je to způsobené tím, že ne vždy správně funguje synchronizace s NTP servery. Je jich tam v nastavení na výběr celkem 5 a ani u jednoho není synchronizace tak spolehlivá právě jako zmíněný přechod na letní/zimní čas.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Edison

Zkontroluj nastavené časové pásmo a NTP server.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

před výměnou baterie na základní desce zkuste jen v nastavení změnit NTP servery na tik.cesnet.cz a záložní na tak.cesnet.cz … ty by mohly fungovat spolehlivěji.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Edison