Avatar uživatele
Sara0088

Kam na střední školu?

Osmý ročník už pomalu končí a příští rok budu muset podávat už přihlášku na střední školu. Dříve jsem chtěla jít ja gymnázium, ale známky se změnily ze samých jedniček na dvě trojky, první pololetí z matiky a hudebky a toto pololetí to vypadá na trojku z češtiny a tělocviku ( často necvičím), zbytek sice není tak špatný, pár dvojek, ale i přesto, myslíte, že by ty trojky hodně vadily? Nechci jít na nějakého kuchaře nebo číšníka (nic proti kuchařům a číšníkům jenom si myslím, že by mě to nebavilo) Prosím poraďte mi.

Zajímavá 0 před 3651 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
OLDA321

S trojkami se vůbec neboj, že by si šla na číšníka. Studuji obchodní akademie a trojek jsem měl několik. Mám spolužáka, který měl i čtyřku a je tam taky.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Zapracuj na matematice a češtině (hudebka a tělocvik nejsou – obecně, tak důležité), pohlídej si ´přírodovědné´ předměty (chemii, fyziku, biologii – předměty vyžadující logiku), ´cizí´ jazyk/y (ať jsi schopna se i domluvit) – a zkus, přece jen ten gympl.
😉

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Larissa

Sežen si doučko a jdi na gympl, pokud myslíš, že by tě to bavilo, jdi si za tím hlava nehlava.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Nosco

Pokud nemáš čtyřky, učňáku se neboj :) Asi bych kecala, kdybych řekla, že vím, jestli tě na gyml přijmou, ale pohlídej si hlavní předměty (m, aj, čj, ch, f …) a určitě se dostaneš, když ne na gympl, tak na nějakou slušnou školu. Vždyť přece můžeš podat dvě přihlášky na střední, ne? Zkus ten gympl. ;)

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek