Avatar uživatele
Martin Kříž

Jsem opravdu začátečník.Kde najdu schránku,do které se kopírují např.adresy obrázků?

Jsem začátečník a hledám schránku,do které mohu kopírovat adresu obrázku.Kde ji najdu?Mám Mozillu Firefox
Doplňuji:
Vím,že pomocí pravé myši adresu obrázku kamsi zkopíruji,ale kam?Kde mám pak tu adresu hledat?Odkud ji mohu vzít a dál používat?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5266 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
fortin

Tuhle funkci nabízí menu druhého tlačítka myši.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
lukas

Reakce na doplnění:
Tu adresu(nebo cokoli jsi dal do schránky jako poslední) pak můžeš použít pokud pravým tlačítkem klikneš a dáš Vložit nebo zmáčkneš CTRL+V.

Schránka do které se tohle všechno kopíruje při normálním běhu Windows není nějak jednoduše k dispozici, existují vylepšení a nástroje které si třeba pamatují víc a dají se prohlížet starší položku ve schránce, ale ty se musí instalovat navíc, nebo složitě hledat ve Windows (našel jsem článek kde to najít v WinXP, bohužel ale nemůžu ověřit protože mám doma jen Visty a 7).

V praxi ale neznám moc lidí kteří by si komplikovali život prohlížením této schránky.

Jiná věc je to v Microsoft Office (např. Word) kde je vylepšená schránka která si pamatuje víc položek, i když si nejsem jistý jestli u poslední verze ten správce pořád je (Office 2007). V každém případě jsem to mockrát nepoužil.

Jako odkládací prostor se dá s přivřeným okem použít Notepad/Poznám­kový blok.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek