Avatar uživatele
Mejlinka

Jsem lesba, nebo bi? Někdo podobná zkušenost?

Dobrý den,

prosím vás o radu nebo alespoň o odpověď na otázku, zda jsem lesba, nebo bisexuálka.

Studuji obor, kde jsou samé holky, a když už tam studují nějací kluci, tak to jsou takoví moulové, kteří na mě působí přímo asexuálně.
Opravdu už si nevím rady, ale odjakživa mě přitahovali starší muži (+15), vždycky jsem se do nějakého zamilovala a zvlhla jsem už jen při pohledu na něj. Vždy z toho ale tak nějak sešlo, buď byl ženatý nebo měl jiné závazky, a tak jsem musela zase odejít s prázdnou. Poslední dobou už jsem ale tak moc frustrovaná a deprimovaná, že nevím, co si počít. Pohybuji se v prostředí, kde v tomto směru zkrátka nenalézám to, co hledám. Starší muže. A tak se děje to, co se děje. Aniž bych chtěla nebo to nějak ovlivnila, tak mě vzruší třeba i ženský zadek. Sex s ženou mi ale nic neříká. Jsem bisexuálka, nebo lesba, když mě vzrušují ženská pozadí?

Díky moc za odpovědi

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? jirka F, nenene100 před 3089 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
quentos

Vzhledem k tomu, že vás přitahují starší muži (i když je nenalézáte), tak není co řešit… to vypadá na jasnou bisexuálku… lesbu muži nechávají (sexuálně) chladnou…

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Nikde zde nezřím ni jedinou zkušenost se vztahem se ženou. Neschopnost najít si druha vůbec nenaznačuje sexuální orientaci! I já si ještě nenašel vhodný protějšek, ovšem to ze mě přeci nedělá homosexuála. A sama píšete, jak moc vás muži dokázali rozparádit. Pak vskutku nechápu, cožpak řešíte. A především – rozhodnutí mezi oběma zmíněnými směry se nijak závratně neliší.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Funna