Avatar uživatele
Lucimia

Jsem blázen?

Zjištuji že jsem už pomalu asi blázen, protože jediné co dělám o svém volném čase je, že plánuji. Plánuji a pořád dokolečka jenom plánuji! Plánuji bydlení, s partnerem (zrovna jsme oslavili 4 výročí) budeme přestavovat starý dům, tak si už plánuji, jak to vevnitř zařídíme, jaký bude obývák, záclony, barva stěn, dokonce mám už navrhnutou kuchyň, no prostě šílenec. Pak mě to zas přejde a řeším svatby, jakobych se už měla za rok vdávat. Přitom ještě studuji a čekají mě ještě min. 2 roky, pak spolu zkusit žít atd., ale já se v tom prostě vyžívám, že plánuji. Teď jsem zase celý den plánovala, místo abych se učila, přitom se učení kupí a už bych měla začít, ale já si prostě nemůžu pomoct, nemůžu se od toho odtrhnout. Skončila jsem u zámkové dlažby před dům. 😁 ☹ Omlouvám sama sebe tím, že to je tím, jak moc se na to období těším, že jsem znamení Ryby, které jsou velmi citlivé a snivé, a to na mě teda fakt sedí, ale už to fakt přerůstá přes hlavu. Přítel už je ze mně taky na nervy, (on teda už pracuje, ale bydlí pořád u rodičů), když jsme spolu, tak říká, že nemluvím o ničem jiným, než že plánuju, co bude. Takže už se krotím, ale moc to nejde. Vůbec už nevím co mam se sebou dělat. Tohle už dělám min. rok, dřív taky ale to bylo období tak jednou za půl roku, ted to mam neustále pořád a nemůžu se dočkat až zase sednu k internetu. Pomoc!!!!!
Doplňuji:
kávu nepiju..:)
Jinak jste mě docela uklidnili. Jsem si myslela, že mi budete radit psychologa a takpod. :)
Musím si udělat režim no. Když jsem ve škole, tak to jde a i se učím, ale víkend, navic prodlouženy… 🙂

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? anonym, Elk před 4896 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
verka