Avatar uživatele
Lucimia

Jsem blázen?

Zjištuji že jsem už pomalu asi blázen, protože jediné co dělám o svém volném čase je, že plánuji. Plánuji a pořád dokolečka jenom plánuji! Plánuji bydlení, s partnerem (zrovna jsme oslavili 4 výročí) budeme přestavovat starý dům, tak si už plánuji, jak to vevnitř zařídíme, jaký bude obývák, záclony, barva stěn, dokonce mám už navrhnutou kuchyň, no prostě šílenec. Pak mě to zas přejde a řeším svatby, jakobych se už měla za rok vdávat. Přitom ještě studuji a čekají mě ještě min. 2 roky, pak spolu zkusit žít atd., ale já se v tom prostě vyžívám, že plánuji. Teď jsem zase celý den plánovala, místo abych se učila, přitom se učení kupí a už bych měla začít, ale já si prostě nemůžu pomoct, nemůžu se od toho odtrhnout. Skončila jsem u zámkové dlažby před dům. 😁 ☹ Omlouvám sama sebe tím, že to je tím, jak moc se na to období těším, že jsem znamení Ryby, které jsou velmi citlivé a snivé, a to na mě teda fakt sedí, ale už to fakt přerůstá přes hlavu. Přítel už je ze mně taky na nervy, (on teda už pracuje, ale bydlí pořád u rodičů), když jsme spolu, tak říká, že nemluvím o ničem jiným, než že plánuju, co bude. Takže už se krotím, ale moc to nejde. Vůbec už nevím co mam se sebou dělat. Tohle už dělám min. rok, dřív taky ale to bylo období tak jednou za půl roku, ted to mam neustále pořád a nemůžu se dočkat až zase sednu k internetu. Pomoc!!!!!
Doplňuji:
kávu nepiju..:)
Jinak jste mě docela uklidnili. Jsem si myslela, že mi budete radit psychologa a takpod. :)
Musím si udělat režim no. Když jsem ve škole, tak to jde a i se učím, ale víkend, navic prodlouženy… 🙂

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? anonym, Elk před 4896 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
verka

Člověk by měl mít tzv. blízkou perspektivu. Takže si klidně plánuj. Nebezpečí je spíš v tom, že se to nelíbí partnerovi. Oni chlapi na to moc nejsou. Já bych ti poradila buď kamarádku, kterou bys svými plány bombardovala nebo bych otevřela Word a psala bych si je tam. Třeba se za čas podíváš na kolik procent se ti to splnilo. Hodně štěstí!

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Miroslavst

Nejsi blázen, to určitě ne.
Vyhraď si dobu na učení a dobu na plánování.
Je lepší si něco plánovat než se poflakovat někde po hospodách nebo bůh ví kde a co.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
hanulka11

To nejsi sama já se vrátím z dovolené a už hned plánuji novou co bude příští rok a na nic jiného nemyslím, už mám dávno vybráno-myslíš,že je to normální. Ale člověk by se měl na něco těšit ,ne?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Těžko říct, když už to čtu tak třeba jestli nepijete moc kávy, jste trochu živá. Plánujete protože jste živá a to je fajn. A trochu se učte ať Vás nevyhodí.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Radak

Hlavně nebrat úplatky!!! Všechno ostatní bude potom v pohodě.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek