Avatar uživatele
Frogman

Je v Americe větší svoboda?

Zdravím, mým životním snem je jednou žít v USA. Zatím je mi 18. Chtěl bych jít na vysokou školu, ale v Čechách, protože jsem slyšel, že vysoké školy v Americe nejsou moc dobré. Studuji obor IT, na vysoké bych chtěl v tom pokračovat, takže si myslím, že práci mám téměř jistou. Sice tu mám rodinu a přátele, ale to mě nijak výrazně neomezuje.
Zajímalo by mě, jak to v Americe chodí (škola, práce, volný čas, …) a co všechno tam dělají. Slyšel jsem, že je tam hodně velká svoboda a klid. Musí se dělat nějaká zkouška, když bych tam jednou chtěl pobývat?
Pokud máte zkušenosti, podělte se o ně, prosím. Díky.
Doplňuji:
Ty zákony by měly být více méně podobné. S tou vysokou školou ještě váhám, protože zase tak dobře anglicky neumím. Mnoho studentů kolikrát ani neví tady, o čem učitelé mluví, natož aby jsem to já poslouchal v angličtině…
Je pravda, že poslední dobou je dost „ajťáků“, ale mnoho lidí si tak říká jen proto, že dokáží třeba přeinstalovat Wokna nebo stáhnout nějaký crack do hry, ale o tom to není… :D

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? anonym před 3385 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Pepa25

USA je hodně různorodá země, takže se dost blbě popisuje, jak to tam chodí (města x venkov, liberální pobřeží SV a Z x konzervativní Jih a Středozápad, …). Je to samozřejmě svobodná země, ale to obnáší i velkou roli policie a soudů. Tím se dostávám tomu, jak se tam dostat:
http://www.mzv­.cz/jnp/cz/en­cyklopedie_sta­tu/severni_ame­rika/usa/cesto­vani/visa.html

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
led

Ano, slobodný ste, pokiaľ vyznávate názory silnejšieho,
slobodný ste, ak na to máte,
slobodný ste, pokiaľ žijete mimo civilizácie a svoje myslenie a činy prispôsobujete okolitej prírode
Nie, nikdy nie ste slobodný, vždy sa musíte prispôsobiť, ale môžte sa slobodne rozhodnúť (ovplyvnený médiami, okolím) ako chcete žiť