Avatar uživatele
Rohlik

Je roztržená kapsa možností k reklamaci?

Koupil jsem si přes internet kabát z e-shopu. Bohužel jsem zjistil, že jedna kapsa je uvnitř natrhlá = v kapse je díra.
Lze tohle reklamovat?
Není zákoník na straně spotřebitele – obchodník musí prokázát, že jsem si to roztrhl sám a ne naopak?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 2952 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
gecco

Reklamoval lze cokoli – otázkou je vždy výsledek reklamace…
😉
Pokud budeš schopen prokázat, že sis kapsu neroztrhl sám, reklamuj (osobně bych to prostě zašil – je to mnohem jednodušší, než jakákoli reklamace…)
😉

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
jmhad

pokud byl nákup před méně než 14 dny, pak lze vrátit bez udání důvodu a odstoupit od smlopuvy. Pokud je delší doba, pak je nutné si prostudovat jejich obchodní podmínky jak a kde reklamovat. Sice se nabízí , že vhodné zvážit, zda náklady na reklamacvi / odeslání , dopisování a další/ nebudou vyšší , než oprava vlastními silami, jak tady někdo tvrdí. Ovšem – tady je problém zásahu do výrobku v záruční lhůtě a neuznání každé další reklamace.
Jinak platí, že jakákoliv závada zjištěná do 6 měsíců od koupě byla na zboží již v době zakoupení a prodejce musí prokazovat, že tomu tak nebylo . ne že bude prokazovat zákazník, že tomu tak bylo. Podle práva EU, které se u nás v těchto případech nepoužívá, by byla výměna či oprava provedena zcela automaticky . Mohu říci i více jmakon, seznam.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
anonym

gecco, šetřím si palce.

před 2952 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek