Avatar uživatele
Minas

Je podle vás 15% ve firmě moc ?

Zakládám internetový projekt. Společnost která vytvoří webové stránky si vezme 15 tisíc a podíl 15% místo 25 tisíc bez podílu. Jsem student a pro mě je 5 tisíc dost, ale pokud daná stránka uspěje(vím to) tak nevím kde sehnat peníze. Lichvu a ani banky neberu v žádném případě a pokud bych to tedy vzal za těch 15 tisíc a 15% byly by to podle vás výhodnější než jim dát 25 tisíc a nedát 15% firmy ? Je 15% nějaká hranice že mohou zasahovat do firmy ?
Doplňuji:
Abych to řekl jinak, já mám nápad který s jednou společností které programuje weby řeším. Oni si za web vezmou 15 tisíc a ktomu 15% z firmy (jsem pouze já a nevím co tím myslí) nebo 25 tisíc bez žádného podílu. Ta stránka je schopná vydělat i 200 tisíc měsíčne, ale já nemám skoro žádné peníze tak nevím jakou mám zvolit variantu, ale na druhou stranu nechci aby měl někdo 15% a pak ten podíl náhodou nerostl do nebeských výšin až by měli 51% firmy.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: Minas

Zajímavá 0 před 3280 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
arygnoc

matematika je jednoduchá – lepšie pre vás je zaplatiť teraz 25.000 ako potom stále strácať 15 % zo zisku.

pri vami predpokladaných ziskoch by som kľudne zvolil úver z banky – jej služby koniec-koncov i tak budete potrebovať.

;-Q

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Emefej

Chceš podnikat a banku nebereš v žádném případě? Chceš podnikat a nedovedeš si spočítat co je ekonomicky výhodnější? Vykašli se na to.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
gecco

Tak tomuhle nerozumím:

  1. …„a pro mě je 5 tisíc dost, ale pokud daná stránka uspěje(vím to) tak nevím kde sehnat peníze.“… – co tím myslíš???
  2. …"Lichvu a ani banky neberu v žádném případě "… – nebereš lichvu, ale platit spolumajiteli podíl na zisku ti nepřijde moc???