Avatar uživatele
aksdjfas9U9

Je lepší zůstat na gymnáziu i když mě to extrémně nebaví a nejsem šťastný nebo přestoupit na jinou školu?

Jsem momentálně student gymnázia ve 2. ročníku (půjdu do 3.), kterého velmi nebaví značná většina všeobecných předmětů, které studuji. Obor, který mě nejvíce zajímá je ekonomie a přemýšlím, jestli nepřestoupit na obchodní akademii. Vím, že na nové škole budu šťastnější a že mě to bude více bavit, ale nevím, která škola pro mě bude lepší z pohledu přípravy na vysokou školu a budoucích kariérních možností/příle­žitostí a obecně, jestli zůstání na gymplu nepovede k lepší kariéře v budoucnu. Dále sám osobně vím, že mi gympl moc nedává, ale vím, že bych přisel o určitou prestiž, která je vnímána společností. Děkuji za odpověď.

Zajímavá 0 před 635 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Filip84

Jestliže míníš svou kariéru stavět na maloměšťácké „praestigae“, tak ostaň na gymnasiu.

Předpokládám, že hodláš studovat vysokou ekonomickou: pakliže ano, gymnasium Tě na ní připraví lépe, ono – narovinu – absolventi obchodních akademií jsou lopaty i na kase, často. Mávej, mávej, tydýt nevídaný, nezvládá kupecké počty na úrovni druhého stupně základní školy. Bohužel.

Samo o sobě je všeobecné gymnasium nic moc, je to všeobecné vzdělání, a za to se, dnes, neplatí. Bohužel. Na druhé straně, pokud se hodláš i něčemu věnovat, schopnost logicky myslet, alespoň immanentní znalost společenských věd, sílozpytu etc., Ti budou k užitku, aniž bych Ti teď, asi, byl s to vysvětlit, v čem a jak.

Rozhodnout se musíš sám, tak jako tak v něčem budeš tratit, ideální řešení neexistuje.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

Žádná tada neni dobrá. To si bohužel budeš muset rozhodnout sám. Nikdo z nás tě nezná a ani všechny věci okolo.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek