Avatar uživatele
SerialKiller

Je dobrý nápad studovat dva asijské jazyky najednou?

Dobrý večer,

chtěl bych se zeptat, zda je dobrý nápad učit se japonštinu a korejštinu najednou. Studuji na gymnáziu a jelikož nesportuji, tak mám oproti mým spolužákům hodně času a chtěl bych ho využít na studium jazyků. S japonštinou už zkušenost mám, umím základy, ale korejština je pro mě úplně cizí. Navíc jsem nadaný na jazyky, tak bych to chtěl co nejvíce zužitkovat.

Předem děkuji za odpovědi

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? gagaga, marci1, anonym před 3365 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
marci1

Asijské jazyky jsou pro nás dosti těžké, ale pokud si na to troufneš ( když už znáš i základy japonštiny ), máš nadání na jazyky, tak se do toho pusť. Držím Ti palce ! 🙂

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Hawajka

Mohlo by se ti to hodně plést. Asi bych dala přednost Japonštině a pokud' neumíš Čínsštinu tak rozhodně by ses ji měl naučit ;))))
Já osobně bych se raději učila jden asiský jazyk a později druhý…
No já totiž ani moc velký talent na jazky nejsem : D

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kelt