Avatar uživatele
zjentek

Jaký je postup při vrácení nevyžádané zásilky odesílateli?

Zboží bylo u odesílatele objednáno. Dopravce zásilku doručil, ovšem její obsah neodpovídá dříve objednanému zboží. Vše ukazuje na chybu odesílatele při zpracování objednávky. Za zásilku bylo uhrazeno několik tisíc korun přímo dopravci – ČP. Ten pouze převzal hotovost bez jakéhokoli potvrzení, bez dalšího odjel. Při rozbalení se přišlo na chybu. Doručené zboží neodpovídá tomu objednanému. Co teď s nepotřebnou zásilkou dále? Jaký je zákonný postup v podobných případech?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 1376 dny Sledovat Nahlásit



Otázka ještě nemá žádnou odpověď.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek