Avatar uživatele
milablond

Jakou praci konkretne hledat, abych uz nikdy nebyla v kontaktu s lidma „z ulice“?

Pracuji jako recepcni, Denne vidam desitky lidi s priblblejma promitivnima dotazama a jsem vazne vycerpana. Samozrejme, ze v kazde praci budu v kontaktu s lidma, napr. s ruznymi institucei, pobockami… Ale hlavne aby to nebyli tihle lidi…

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3261 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
JájsemRaibek

Zkus pracovat na WC, tam sice budeš v kontaktu s lidma, ale stačí ti dvě slova – otázky.
Malá? Velká? To tě snad nevyčerpá.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
johana 56

Pokud chci pracovat mezi lidmi,musím si uvědomit,že ne každý bude bude vyhovovat mý představám.
Je nutné být objektivní,ne­zaujatá,bez předsudků.Komu­nikace s lidmi vyžaduje vstřícné chování,nadhled,to­leranci,respekt a komunikaci bez náznáků nadřazenosti.
Pokud mi vadí „lidé z uice“,asi je nikdy nepochopím.

Jen tak mimochodem – poslanci,minis­tři,zástupci různých poboček po ulicích nechodí?To bych musela být unavená i z pozdravu a nevinného dotazu souseda „jak se daří?“.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
redy

Kolik ti je? Že tě lidi séřou.Je přelidněno 🙂
Já bych bez lidí nevydržela,mám ráda lidi, a ten šum kolem:-)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
arygnoc

skúste pracovať a nie sedieť niekde na prde*i, choďte sadiť stromy do lesa, postavte sa k sústruhu/vŕtačke, montážnej linke – nebudete mať čas vykecávať.

;-Q

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Děda Louda

Strážce majáku.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ReHu

Kandiduj na fci prezidenta. Až bude k mání. Tam se budeš setkávat s jinými lidmi.

Doplňuji:
Ještě mě napadlo, že bys mohla dělat doma. V podstatě cokoli. Nemusela bys ani na nákupy, vše se nechá dovést.

A možná by bylo dobré specifikovat pojem – tyhle lidi.

Upravil/a: ReHu

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
ReHu