Avatar uživatele
Theres-blue

Jaké vybrat ukulele?

Chtěla bych začít hrát na ukulele, jenomže nevím, které vybrat. Jsem sice úplný začátečník, ale nechtěla bych nějaké příliš levné ukulele, které by se mohlo rozlaďovat. Narazila jsem na jedno, které se mi moc líbí, ale je příliš drahé, ačkoliv součástí je i brašna: http://kytary­.cz/ibanez-uks-10-opn/HN129184/
Chtěla bych se zeptat, zda by jste do tohoto ukulele šli, nebo bych měla jakožto začátečník hledat něco levnějšího, popř. nemáte-li někdo nějaký tip na dobré, ale levnější ukulele.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3088 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Alesh

A kde ten pan Kulel bydlí? 🙂

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Putin

Předem je dobré si plně uvědomit, proč a zda vůbec chceš hrát na ukulele 🙂 Ukulele je malá a levná kytara, ale oproti právě kytaře má řadu nevýhod a výhod. Výhody jsou, že je ukulele malé, mobilní a levné. Nevýhodou ale je, že má omezené možnosti – nedá se na to zahrát všechno a je dosti tiché (alespoň z mých zkušeností). Pokud jsi se rozhodla, že si ukulele určitě koupíš, tak si musíš dále uvědomit zda se tomu budeš dosti věnovat, či jestli je to jen taková „hračka“ (potom v tom hraje roli cena). Jinak v rozlazování ani tak cena nehraje velkou roli, navíc čím vícekrát ji budeš muset ladit dle ladičky, tím rychleji se ji naučíš ladit podle sluchu 🙂 Jinak chlapci z Kytary.cz jsou zkušení v ohledu hudby a hudebních nástrojů a jsem si jist, že by ti rádi pomohli profesionálněji.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ivzez

Ta cena se mi nezdá příliš vysoká.

Jako začátečnici, která ještě nemá s hudebním nástrojem zkušenost,
ti doporučím si sehnat někoho, kdo tomu rozumí, a jít s ním ukulele vybrat.

Hudební nástroj nekupuj přes internet, vždycky by sis jej měla na místě v
yzkoušet – jak ti „půjde do ruky“, jak zní (i kdyby byla k dispozici nahrávka,
je lepší si nástroj poslechnout přímo).