Avatar uživatele
veronika36

Jaké si vybrat povolání?

Přišel čas přemýšlet o povolání. Zajímá a baví mě dějepis, matematika,an­gličtina, výtvarná výchova a moderátorství. Určitě bych chtěla být moderátorkou, ale to, že se jí stanu je malá šance, alespoň myslím. Chtěla bych si vybrat nějáké povolání, které by bylo pravděpodobnější a vydělávalo dost peněz :D. Studuji na gymnázium (ještě základní část) a přemýšlím i o tom, že bych se stala učitelkou. nic proti učitelkám, vím že je to hodně těžké se jí stát, ale přece jenom bych chtěla dokázat v životě něco víc. Také mě napadl nějáký obor právnictví, ale v tom se já moc nevyznám. Tak bych se chtěla zeptat, co potřebuji umět na právníka? Co jednotlivé „druhy“ právnictví obnáší a jak a s čím vlastně pracují? Především bych se ale chtěla zeptat, co byste mi doporučili? Klidně i nějáké jiné návrhy, které nebyly jmenované.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, vagra před 4057 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Led_

Výber povolania nie je dobré podceňovať.
V prvom rade si treba položiť otázky:
čo chcem robiť, čo chcem dokázať…
čo ma baví až tak, že sa chcem tomu venovať profesionálne…
chcem robiť pre peniaze, aj keď ma to nebaví…
sú moje vlastnosti a schopnosti, talent, tie správne pre vybranú profesiu…
moderátorka, učiteľka i právnik musia byť nielen pohotoví, tak trochu herci i psychológovia, mať znalosti nielen zo svojho oboru ale aj v širšom zábere, schopnosť rýchlej imrovizácie…

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Lenča59

Ahoj. Neposlouchej ty, co sem napíšou ať seš právnička protože právníci vydělávají hodně peněz…dělej to co tě baví x) zeptej se dyžtak blízkých… můžeš dělat několik povolání ;) pokud bys to zvládla
Doplňuji:
jéé..promiň xD já sem to napsala a pak si to přečetla..takže odpověď na nic :D

Upravil/a: Lenča59

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek