Avatar uživatele
Zlatý

Jaké/které tiskové agentuře je vhodné oznámit zdárně vyfocenou senzaci, z které mám zájem nyní co nejvíce vytěžit?

Anebo dnes vede k případnému jednoduchému a rychlému zisku ze senzace i jiná, jednodušší cesta? (Příklad: Senzace dnes vynese více sdílením, nežli prodejem tisku.)


Prodej ZARUČENÉ senzace, jak.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Zaručené senzace dnes nejsou potřeba. Stačí si něco vymyslet, ani to nemusí být pravda, to je nový styl, kterým čtenářsky úspěšné weby/blogy dnes získávají obrovskou návštěvnost. Lidé na sociálních sítích takové chytře napsané výmysly velmi rychle šíří mezi sebou pokud se jim nějak líbí, nebo jim připadají až natolik šokující prostě neodolají nutkání informovat o tom přátele.

Stručně řečeno realita už bulvární novináře dnes ani tak moc nezajímá :-) je to něco, čemu se říká volitelný doplněk, ale už to nemá velkou hodnotu. Jejich práce se bez zohlednění reality bez obtíží obejde.


Avatar uživatele
Zlatý

Záleží na tom, jak budeš přesvědčivý. Může to být okresní plátek, možná Nova, možná CNN. Když je přesvědčíš, aby přijeli, třeba proto, že Emma Stone se rozhodla u tebe bydlet, tak to tě budou platit zlatem, aby byli první.


Avatar uživatele
Zlatý

Zkuste některou redakci v okolí té „senzace“.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Zlatý

zjentek

2Kelt: Zde mám na mysli jinou senzaci, Emma tu chce klid.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Finance a podnikání

Zlatý Drap 1093
Zlatý ivzez 525
Zlatý mosoj 503
Zlatý Hlada 353
Zlatý Kepler 289
Zlatý gecco 271
Zlatý annas 258
Bronzový Pepa25 233
Zlatý led 224
Zlatý Dochy 204

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.