Avatar uživatele
zjentek

Jaké/které tiskové agentuře je vhodné oznámit zdárně vyfocenou senzaci, z které mám zájem nyní co nejvíce vytěžit?

Anebo dnes vede k případnému jednoduchému a rychlému zisku ze senzace i jiná, jednodušší cesta? (Příklad: Senzace dnes vynese více sdílením, nežli prodejem tisku.)

Prodej ZARUČENÉ senzace, jak.

Zajímavá 0 před 1659 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Zaručené senzace dnes nejsou potřeba. Stačí si něco vymyslet, ani to nemusí být pravda, to je nový styl, kterým čtenářsky úspěšné weby/blogy dnes získávají obrovskou návštěvnost. Lidé na sociálních sítích takové chytře napsané výmysly velmi rychle šíří mezi sebou pokud se jim nějak líbí, nebo jim připadají až natolik šokující prostě neodolají nutkání informovat o tom přátele.

Stručně řečeno realita už bulvární novináře dnes ani tak moc nezajímá 🙂 je to něco, čemu se říká volitelný doplněk, ale už to nemá velkou hodnotu. Jejich práce se bez zohlednění reality bez obtíží obejde.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kelt

Záleží na tom, jak budeš přesvědčivý. Může to být okresní plátek, možná Nova, možná CNN. Když je přesvědčíš, aby přijeli, třeba proto, že Emma Stone se rozhodla u tebe bydlet, tak to tě budou platit zlatem, aby byli první.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Zkuste některou redakci v okolí té „senzace“.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
zjentek

2Kelt: Zde mám na mysli jinou senzaci, Emma tu chce klid.

před 1659 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek