Avatar uživatele
monika15

Jaké faktory Vás ovlivňují při výběru zaměstnavatele?

Dobrý den,
jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze a zpracovávám diplomovou práci na téma atraktivity zaměstnavatele pohledem různých generací. Chtěla bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku, který slouží jako podklad pro praktickou část diplomové práce. Předem děkuji za každé vyplnění, moc mi tím pomůžete.
Zde je odkaz na dotazník: https://forms­.gle/cnJjVnLY­iz2E6wWH9

Zajímavá 0 před 1133 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Rokio

U mě je to pohlaví, věk, vztahy k zaměstnancům a vztah k práci.

Mám rád, pokud je nadřízená žena, ideálně ve středním věku, mající dobré vztahy k podřízeným, která má zkušenosti s prací dělníků.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
elkon

Za svůj dlouhý život jsem měnil zaměstnavatele jen dvakrát. Samozřejmě, že šlo také o prostředí, ale hlavní důvod byly peníze. Bylo to vždy k lepšímu.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Justin1

Pro mě je důležité, aby zaměstnavatel nabízel dlouhodobou spolupráci, ne jenom projekt na pár měsíců, po kterém by se muselo znovu řešit, kde budu pracovat. Taky je důležité, aby sledoval aktuální trendy a umožnil mi s nimi držet krok. Musí počítat s tím, že ten, kdo k němu nastupuje, ještě nemá takové zkušenosti jako ten, kdo už u něj pracuje dlouho. Oceňuji možnost spolupracovat s někým, od koho se něco naučím. Nemám rád, když spolupráce funguje tak, že nedostanu nějakou důležitou informaci a potom mi někdo vyčítá, že tu informaci nemám, nechce uznat můj argument, že jsem tu informaci nedostal, a trvá na tom, že když mi o tom neřekl, neznamená to, že ta informace neexistuje. V současné době je pro mě navíc důležitá možnost pracovat vzdáleně.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
paul1

Mně vždy lákaly pracoviště s pružnou pracovní dobou.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rilika25

Příspěvek smazán administrátorem.

Avatar uživatele
monika15