Avatar uživatele
anonym

Jaká byla vaše poslední fatální chyba?

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, zjentek před 2186 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Zřejmě ta, že jsem věřila lékařům, kteří mě „odepsali“, proto jsem přešla na alternativní medicínu.

Potvrdila se Hippokratova slova:" Koho neuzdraví léky, toho uzdraví příroda.“

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
led

Každá „fatální chyba“ jejímž důsledkem je osudová, klíčová změna, jejíž následky mohou způsobit vážnou změnu v životě člověka, přírody, nebo i výsledků naší práce. Moje poslední osudová chyba byla, že po dovršení důchodového věku jsem nerozšířila rady nepracujících důchodců. A prošli dny, měsíce, roky, než jsem pochopila, že každý člověk musí vědět říci „Dost!“ Tak jsem zvrátila kletbu mé osudové chyby a řekla hrdě „Dost, končím …“ a opět se vrátila mezi lidi a znovu objevuji život. A život je tak krásný! Lidé, važte si svůj život a vyhýbejte se nejen pojmem „fatální chyba“, ale ani je nedělejte ......

PS.
Vážený Found, kdybyste místo slov „fatální“ použili krásné české slova „osudová chyba“ měli byste určitě více odpovědí. Ale vaše fatální chyba je právě v nevyužívání krás českého jazyka.

Upravil/a: led

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?vagra Nahlásit


Avatar uživatele
zjentek

není to tak dávno, kdy jsem po osmi letech výchovy fenky a ve stavu, kdy tato na mne byla absolutně fixována, ji coby její „pán“ dobrovolně odevzdal osobě ženského rodu, které jsem důvěřoval a která na fenku „měla papír“. Od té doby jsem ji už neviděl, ani jsem o ni neslyšel.

Jako konkrétní fatální chyba se zde ukazuje důvěra v osobu ženského rodu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Nevím, na žádnou fatální chybu si nevzpomínám.

K odpovědi Zjentka:
Podle mne byla (možná) chyba věřit konkrétní osobě, rod s tím
podle mne příliš nesouvisí. Osoby, které si důvěru (ne)zaslouží
najdete mezi ženami i muži.

0 Nominace Nahlásit