Avatar uživatele
Odpovedi18

Jak vyřešit tento problém s poštou?

Přišel mi email od české pošty s podací číslem, že mi budou zasílat balík do ruky je tam i přesně má adresa a udaná cena balíčku je 30.000,– přitom jsem si nic neobjednával. Ve výpisu sledování zásilek je, že to skončilo na dodejně a když se tam pokouším dovolat, tak mi to nikdo nezvedá. Přítelkyně tam byla a prý, že tam žádný balíček není. Mám tam zajít znovu já a zeptat se, jestli ten balíček už někdo před námi vyzvedl? Protože česká pošta když převezme balík, tak píše email i sms, ale nám přišel jen email, ale zase mi příjde divné, že ten email byl i s naší adresou. Je taky možné, že někdo z našich známých mohl zaslat balíček na naší adresu, ale to je asi až ta poslední možnost.

Po odpovědi:
Email je od české pošty a není nikým falšován, zkusil jsem kliknout na odkaz a poté napsat podaci číslo do sledování zásilek a tam jsou ty samé informace jako na odkaze. Pokud bych neuspěl na dodejně, tak nevím jak bych pak reklamoval zásilku, která mi nepřišla. Nemám informace o příjemci (může to být někdo z rodiny) adresa souhlasí, ale zase nevím odesílatele a nemám podací lístek, který obdrží vždy odesílatel.

Zajímavá 0 před 1928 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Edison

  1. Pošta posílá email nebo SMS jen pokud to jde.
  2. Podívejte se pečlivě na adresu odesílatele emailu.
  3. Podívejte se pečlivě na link, který odkazuje na stránku pro sledování pošty a na samotnou adresu té stránky.

Může totiž jít o podvodný podstrčený email a link. Jinak bych osobně na tu poštu zašel a pokud tam opravdu nic není, informoval bych poštu.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
JájsemRaibek

I pokud by ti balíček nedošel, ty reklamovat nic nemůžeš. Smluvní vztah s dopravcem má odesilatel a ten jediný je oprávněn podat reklamaci.
Co se týče uložení zásilky, tak pošta v tom může mít trochu nepořádek a zásilka se na výdejním místě objeví třeba druhý den.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
autacek

Pokud znáš podací číslo, lze historii balíku dohledat jak onlline, tak by ti měli být schopni bližší informace poskytnout na dané poště. Dle podacího čísla dokáží vyčíst kde se zásilka nachází, i že již byla vydána. Je pochopitelně možné, byť méně pravděpodobné, že dojde ke ztrátě zásilky, potom je k reklamaci jejího doručení oprávněn ten, kdo si službu sjednal (tedy odesílatel).

Informace, že tam žádný balíček není, je poněkud, i pro nás, nedostatečná.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek