Avatar uživatele
Odpovedi18

Jak uspět při reklamaci dioptrických brýlí?

Při srovnávání brýlí se mi ‘rozlepil’ rám a chtěl bych to reklamovat nebo se spíše zeptat, jestli s tím mám šanci?

Zajímavá 0 před 1866 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
led

Odôvodnenosť vašej reklamácie rámu môže posúdiť len odborník.
Podľa vášho popisu, ste si zjavne sám prispôsobovali rám použitím istej sily a nesprávneho uchytenia rámu (ďalej od bodu ohybu). Nehodnotím váš spôsob, ani vyvinutú silu.
„Na vaše vlastné zásahy do konštrukcie rámu reklamácia neplatí…“ akoby som počula odpoveď pracovníkov optiky.
Ale za pokus to stojí, niekedy reklamáciu zoberú, v záujme dobrého mena predajne.

Upravil/a: led

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
annas

Přečtěte si, jak reklamovat brýle v optice, abyste věděl, co vás může čekat
http://zkcoo.cz/re­klamace-v-ocni-optice/

Vezměte brýle, doklad od jejich zhotovení a zajděte do optiky. Zjistíte víc.

Těžko posuzovat, jak bude reagovat pracovník. Tudíž předjímat jeho rozhodnutí není možné.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kelt

Pokud máš doklad o zaplacení a je zřejmé, že ti brýle nespadly na zem, je třeba jít do té prodejny, kde ti to dělali. A pak záleží na tom, jak se domluvíte. Nikdo není dokonalý a on může uznat svou vinu, případně to může opravit.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování