Avatar uživatele
janos3337

Jak to, že učitelka angličtiny na střední, která má vystudovanou Univerzitu Karlovu, často nemá pravdu?

Jak to, že učitelka angličtiny na střední, která má vystudovanou Univerzitu Karlovu, často nemá pravdu, když mluví o nějakých gramatických pravidlech? Už párkrát jsem ji nachytal, že je v rozporu například s gramatickou knihou angličtiny, kterou jsem užíval já jako samouk (Oxford Guide to English Grammar)? Já myslel, že UK je kvalitní univerzita.

Zajímavá 0 před 1202 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
quentos

Dokud neuvedeš konkrétní příklad, nelze odpovědět.
Stejně nesmyslně bych se mohl ptát já, proč ty jakožto český rodilý mluvčí máš ve svém českém projevu tolik chyb („nějákých“, „… jsem jí nachytal“, chybějící čárka před „když“, otazník za oznamovací větou…).

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
NoFear

Učitel není vševěd. Dost často je to právě naopak.
„Kdo nic neumí, učí.“ Nemají a nevědí, kde uplatnit své teoretické „znalosti a své dovednosti“ (jestli někteří vůbec umí některé dovednosti a zda mají nějaké užitečné schopnosti, či znalosti, které by jim byly k praktickému životu nebo k práci/vydělá­vání peněz

  • myslím jakkoli jinak než ve škole).