Avatar uživatele
Fazzz

Musím si do zítřka naplánovat na celý rok dovolenou. Počítá se do ní i víkend?

Dobrý večer, mám dotaz ohledně dovolené, kterou si musím naplánovat na celý rok do zítřka a nevím, zda do dnů dovolené patří i víkend. Mám 25 dní, ale jak mám vědět kolik mi zbývá když nevím, jestli víkend je dovolená, či ne? Dovolenou si chci rozplánovat např.: čt, pá – dovolená a k tomu víkend… děkuji za odpověď.

Dodávám, že pracuji jako prodavačka v Kauflandu a o víkendech pracuji skoro pořád. 🙂

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? johana 56 před 3017 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
da ny

Zaměstnanci se musí v kalendářním roce nějak prostřídat. Záleží na počtu zaměstnanců a kolik jich může čerpat dovolenou ve stejném termínu.
Plánuje se tedy dovolená na týdny (1, 2, 3, 4), od pondělka do neděle = 5 pracovních dní. 25 dní = 5 týdnů dovolené.
Platí stejně pro ranní směny, nepřetržitý provoz, turnusy atp.
Často si zaměstnanci mohou vybrat v kuse maximálně 2 týdny (10 dní dovolené).
Dovolená zaměstnanců s pracovní dobou nerovnoměrně rozvrženou má trochu jiný princip, ale to se Vás netýká Pracují stále třeba jen určité, stejné dny v týdnu.

http://www.mzdo­vapraxe.cz/ar­chiv/dokument/doc-d1212v1188-sest-problemovych-okruhu-dovolene-na-zotavenou/?

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Plánuj podle rozvrhu pracovních směn. Říká se tomu harmonogram.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Lamalam

Viz Mosoj. Nehledej v tom vědu. Plánuj podle harmonogramu směn. Pokud máš víkend volný, žádnou dovolenou nečerpáš, pokud máš podle harmonogramu o víkendu plánovanou směnu, dovolenou pochopitelně čerpáš.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
sesednizkola