Avatar uživatele
Rafaelo111

Jak to máte s protějškem?

Čaute. Je mi 21, studuji VUT a zatím jsem neměl holku. Holky jsem zatím bral jako přítěž, ale poslední dobou přemýšlím, jestli by mi vztah pomohl změnit pohled na svět (život není jenom škola, nechci mít během studia nebo kdo ví do kdy jen žádné nebo špatné zážitky) Já vím, nejsem výjimka, jsou lidi, co jsou na vysoké škole sami a to mě nutí se nad tímto tématem zamyslet. Jak to máte vy nebo co doporučujete? Doplnění: Chtělo by to holku,která má nějakou špatnou předchozí zkušenost – změnit si navzájem pohled na svět. Jinak souhlasim s Bananem (s tím druhým odstavcem, který napsal) Nejhorši je se v protějšku vyznat a nejlepši je protějšek neřešit.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3026 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
marci1

Pokud bereš holky jako přítěž (i když jak píšeš zatím), jistě jsi ještě „nedozrál“. Mít holku, jen pro to, že Ti změní pohled na svět? Dokud nepoznáš holku, do které se opravdu zamiluješ, bude Ti s ní dobře a nedokázal by sis představit život bez ní, raději moc nad tím nepřemýšlej a počkej, jestli se to stane. Není kam spěchat. 🙂

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Mc Merkurion

…až přinde ta pravá,uvidíš sám,do tý doby to sou jen filozofický kecy u piva…
(je těžkej život s ženami,ale ještě těžší bez nich…)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Já nevím, co Vaše generace vlastně řeší.My jsme takovéto problémy neměli.Pokud to beru podle sebe a svých rodičů, tak rodiče se brali když otcovi bylo 18 a matce 19 a byli spolu 59 let (do otcovi smrti).Já jsem se ženil když mně bylo 23 a manželce 20 a příští rok oslavíme 40 let spolu.
A takto to vypadá v celém mém příbuzenstvu.Jak ze strany manželky (je ze šeti dětí) NIKDO NENÍ ROZVEDENÝ a všichni se vdávali či ženili do 23 let.
Moji bratranci a sestřenice (zrovna tak manželčiny) ani jeden není rozvedený(á) a každý oslaví už skoro 40 let spolu.
Řekl bych, že za komunistů mladí měli lepší podmínky pro založení rodiny a NEROZEBÍRALI takové blbosti jako ty.
Ano, přijdou v životě chvíle, že jsme si lezli na nervy, ALE CHCE TO PŘEKOUSNOUT a ne se hned rozvádět.

Upravil/a: anonym

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?mosoj Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

holka bývá i příjemná přítěž, nebo zátěž

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
BANAN93

na mě jdou mrchy, které mají třeba i přítele doma a chtěj si jen užít – né že bych já nechtěl, ale představa být ten den druhý se mi moc nezamlouvá, prostě flundry :D

já bych přitom chtěl milou, hodnou…a trochu hezkou :D

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
quentos

Ta otázka zní, jako kdybys byl připraven si tu holku v případě kladných odpovědí najít do zítra. To se nedá udělat na povel, sám ji hledám už dvaatřicet let. Skoro stoprocentně to napsala marci1, jenom k tomu musím dodat: až se opravdu zamiluješ, musíš tomu trochu pomoct, protože ženy jsou od přírody v tomto neskutečně pasivní – jak se říká, „sedávají v koutě…“ – i kdybys měl tu kliku a ta láska byla vzájemná, stejně před ní určitý typ žen raději uteče a další určitý typ pro začátek vztahu neudělá pranic (některé ani to „ano“ nekváknou). Na ty se prý musí „pomalu“.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
klumprt

Tohleto je nějaký divný přístup. Láska jako měnění pohledu na svět a a holky jako přítěž, kterou by ses teda uvolil si nabrat, aby sis něčeho taky užil. Mě v tvém věku už děvčata fascinovaly asi tak 8–9 let. Líbily se mi, rád jsem se na ně díval, rád jsem je poslouchal a nejradši bych je…
Byls vůbec někdy zamilovaný? Třebas i bez sexu? Jo, změní ti to pohled na svět, ale hlavně je to jako několikatýdení až několikaměsíční drogová jízda.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
arachis

Mám známého,který měl čtyři sestry,dvě starší dvě mladší a vyrostl v přesvědčení,že všechny ženské jsou krávy,co řeší pitomosti,takže se také do vztahu nehnul,nakonec ho jedna vyloženě ulovila a jsou spolu už dlouho.Takže to chce místo sezení u PC doma,třeba sedět někde v knihovně apod.Zkrátka více mezi lidi,ale na diskotéce holku nehledej.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Vy jste holky bral jako přítěž?A co bude, až se nabažíte svých potřeb?Dáte si slivovičku v kotelně se sousedem, aha?!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ptáč

Holku jako náhradu za ruku? Nebo jako pokus, co se stane? Když tak budete očekávat nějaký vyšší princip oba dva, brzy skončíte. Která má špatnou zkušenost; asi bude kritická a hledat podobné závady. Bude protivná a někdy hnusná. Hlavně bacha na baby propuštěné z vězení pomocí klausovské amnestie, nebo aby neměla v občanském průkazu adresu sociálního úřadu, nebo s nasekanými dluhy s exekucí na krku. Všechny jsou mrchy a řeší hlavně sebe. Uvidíš.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mosoj

Už 50 let stále stejně. Nevím jak to souvisí s tvým studiem.

Láska může motivovat ale také může studium zcela narušit. Záleží na osobnosti a charakteru daného páru ( teda jestli k tomu dnes stačí ještě dva).

Upravil/a: mosoj

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
ReHu

Banan, to samý říká má kamarádka o chlapech. Chtějí jen zasunout a honem domů.

před 3026 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek