Avatar uživatele
Rafaelo111

Jak to máte s protějškem?

Čaute. Je mi 21, studuji VUT a zatím jsem neměl holku. Holky jsem zatím bral jako přítěž, ale poslední dobou přemýšlím, jestli by mi vztah pomohl změnit pohled na svět (život není jenom škola, nechci mít během studia nebo kdo ví do kdy jen žádné nebo špatné zážitky) Já vím, nejsem výjimka, jsou lidi, co jsou na vysoké škole sami a to mě nutí se nad tímto tématem zamyslet. Jak to máte vy nebo co doporučujete? Doplnění: Chtělo by to holku,která má nějakou špatnou předchozí zkušenost – změnit si navzájem pohled na svět. Jinak souhlasim s Bananem (s tím druhým odstavcem, který napsal) Nejhorši je se v protějšku vyznat a nejlepši je protějšek neřešit.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3026 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
marci1

Pokud bereš holky jako přítěž (i když jak píšeš zatím), jistě jsi ještě „nedozrál“. Mít holku, jen pro to, že Ti změní pohled na svět? Dokud nepoznáš holku, do které se opravdu zamiluješ, bude Ti s ní dobře a nedokázal by sis představit život bez ní, raději moc nad tím nepřemýšlej a počkej, jestli se to stane. Není kam spěchat. 🙂

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Mc Merkurion

…až přinde ta pravá,uvidíš sám,do tý doby to sou jen filozofický kecy u piva…
(je těžkej život s ženami,ale ještě těžší bez nich…)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Já nevím, co Vaše generace vlastně řeší.My jsme takovéto problémy neměli.Pokud to beru podle sebe a svých rodičů, tak rodiče se brali když otcovi bylo 18 a matce 19 a byli spolu 59 let (do otcovi smrti).Já jsem se ženil když mně bylo 23 a manželce 20 a příští rok oslavíme 40 let spolu.
A takto to vypadá v celém mém příbuzenstvu.Jak ze strany manželky (je ze šeti dětí) NIKDO NENÍ ROZVEDENÝ a všichni se vdávali či ženili do 23 let.