Avatar uživatele
Yarka

Jak si nasdílet pracovní poštu do gmailu?

Ahoj, přišlo mi akorát heslo a mail, který budu mít (mojeprijmeni@nasefirma.cz), nic víc (komunikujeme pouze mailem). Ráda bych si účat sesynchronizovala do gmailu (nebo iMailu) vč. možnosti posílat poštu pracovním mailem. Když jsem se to snažila sesynchornizovat, gmail se snažil vygenerovat server (smtp.nasefir­ma.cz), ale nějak se to nedaří.
Jaké údaje k přilášení potřebuju název serveru? Typ připojení? Port? Jak to udělám nejrychleji? Děkuji

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3989 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Nejsem odborník. Moje vlastní zkušenost.

Stahovala jsem poštu z mailů do Outlooku, později Mozilly Thunderbird, ale dostávala jsem je 2×. Tento problém mně pomohl v minulosti vyřešit jeden uživatel.. Doporučil mně, abych si stáhla Gmail Notifier, který funguje stejně jako Outlook či Thundebird. Ostatní už jsem zvládla nastavit sama.

Můj hlavní mail je xxx@gmail, ale další mail mám na seznamu, který otvírám na stránce gmailu. Schránkou seznamu jen mail prochází. Odesílat poštu pak můžu z gmailu jako xxxx@gmail.com nebo xxx@ seznam.cz.

Snad je to pochopitelné. Ale neporadím s instalací verze, vím že tehdy jich bylo několik. Třeba má někdo rovněž podobné zkušenosti.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Jelikož jste nám nedala to za tím @ tak Vám přesněji nemohu prozradit co tam máte napsat. Ale většina serveru musí mít příjem pošty tzn. pop3.server.tld nebo imap4.server.tld a pro odesílání je smtp.server.tld. Pro tuto konfiguraci již vřele doporučuji využít emailového klienta např. thunderbird který má mimo jiné mnoho doplňku. Prozradím které využívám já:
Display Quota – Zobrazí jak máte obsazenou schránku
Folderpanel tools – Pokud máte více schránek můžete si přenastavit pořadí
Lighting – Kalendář a plánovač