Avatar uživatele
Bronzový

Jak se vyrovnat s nekvalitními službami, produkty a nebo když vás někdo poškodí?

Možná se vám také stalo, odfláknutý nebo nekvalitní produkt jehož nedostatky zjišťujete až po nákupu. Nekvalitní služby, které jste si zaplatili bez nějaké snahy k nápravě, někdo vás poškodí. Jak se s takovými situacemi s klidem vyrovnávat? Jak nad tím uvažovat?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Odpoveď byla označena jako užitečná
Avatar uživatele
Zlatý

Reklamovat a tvrdě se dožadovat svých práv !!
Pokud to nelze, poslat stížnost - třeba sem: http://www.vasestiznosti.cz/

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Registrovaný

Pokud nastane tato situace, musí zákazník jednat.
Je jedno, jestli je v obchodě, v restauraci,
prostě kdekoli, kde si člověk zaplatí nějakou službu, produkt.
Při nespokojenosti reagovat, nejdříve mírně, pokud nepomáhá přitvrdit.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Rodina a vztahy

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Rodina a vztahy

Zlatý Drap 1055
Zlatý marci1 848
Zlatý quentos 645
Zlatý iceT 621
Zlatý hanulka11 536
Zlatý panenka 488
Zlatý annas 474
Zlatý led 421
Zlatý gecco 414
Zlatý ivzez 397

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.