Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Edison

Jiná odpověď

To jejich „poskakování“ dlouho a tvrdě trénují a je velmi fyzicky náročné a vyčerpávající. Vojáci mají za čest takhle defilovat. Jinak přehlídka svou podstatou jako každá jiná.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
annas

Jiná odpověď

Nelíbí se mně hudba, i když jsem laik. Zdá se mně, že melodie je stále na jedno kopyto, jako by chyběla „ráznost“ rytmu, který slyším u naší hudby a který navozuje správný pochodový krok.

Proto se nedivím, že při zvuku této hudby hopsají … . Ale jsou to řady pochodujících, přehlídka korejské velikosti a síly.

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
nyjono

Jiná odpověď

Je mi jich líto.
Museli tvrdě trénovat a možnost volby (jakékoli) minimální.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
fcoop

Je mi to jedno, jsou to šašci

나는 상관하지 않는다. 특히 그들은 여름에 퍼지지 않는다.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Fienir

Líbí se mi, je to paráda!

Vojenské přehlídky jsou pěkné a severokorejská je impozantní. Doufám jen, že to bude pokračovat přehlídkami a ne válkou.

Upravil/a: Fienir

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
MonkeyKing

Je mi to jedno, jsou to šašci

Sám jsi za komanče takhle poskakoval na vojně, tak se nedělej.

Upravil/a: MonkeyKing

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
marci1

Jiná odpověď

Je mi jich líto. Připadají mi jako stroje, jako roboti. ☹
V tomto videu „pochodují“ i ženy a všimněte si té „strašidelné“ hudby:
https://www.y­outube.com/wat­ch?v=SdHA3YoKo_0

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Líbí se mi, je to paráda!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Jiná odpověď

Vojaci Wehrmachtu, Červenej armády a USArmy by s týmto tempom mali problém. Pripadá mi to, nebyť hudby, ako 25 obrázkový film premietnutý rýchlosťou 30 obrázkov. To „poskakovanie“ práve tým zrýchlením. Ozaj nepoužívajú náhodou rychlosť – obrázkovú normu pre záznamovú techniku z čias nemého filmu z minulého tisícročia? Vtedy by toto „tanečné hopsanie“ sedelo.