Avatar uživatele
zjentek

Jak se popasovat s tělesnými příznaky nostalgie, vyvolané krajním steskem po systému Windows XP?

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 1287 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Kepler

Tak si ten OS nainstaluj. Hned tě to přejde. Ale jinak máš pravdu, to XPéčko bylo tak srozumitelné…

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
aliendrone

Mno… asi takhle. Pokud jde o TĚLESNÉ příznaky (ať již formou pupínků či ekzému apod.), tak asi jedině SKALPEL a bez milosti VYŘÍZNOUT! Na medikamenty je už asi pozdě. ;) :D :D

Dost možná by působila radioléčba – co takhle výlet do Černobylu? S lopatou a krumpáčem prozkoumat podzemí 4.bloku elektrárny? Zavčas protáhnout kostru ještě než nastane předvánoční stres – spojit příjemné s užitečným? Jsem si DOST jistý, že (nejen z toho rozhánění se krumpáčem a lopatou) bys určitě přišel na „jiné myšlenky“. ;) :D :D

Ale musím konstatovat, že NEJSEM lékař, zkus tedy ponejprv kontaktovat odborníka. ;) :D :D

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Justin1

To je zajímavé, právě jsem si z YouTube pouštěl instalační hudbu ixpéček, než jsem si všiml téhle otázky.

Jak vypadají tělesné příznaky? Vyrážka ve tvaru zeleného kopce (obrázek „Bliss“), který se objevoval na ploše, nebo ve tvaru zeleného tlačítka s nápisem „Start“?

Zkus na YouTube najít návod, jak se dá upravit vzhled současného operačního systému, aby vypadal jako ixpéčka.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

Je to překonané a zastaralé, ani si nevzpomenu. Dlouho jsem jel pak na sedmičkách, na druhém PC a na noťasu pak na osmičkách, teď mám všude desítky a OK. Když je počítač schopný desítky pobrat, tak to maká dobře. Pouze mi vadí ty vnucované aktualizace.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
martin319

Já jsem na vistě a kdybys to viděl, tak tě to asi přejde. Skoro nic tady nefunguje

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Používat je dál.

Poznámka: