Avatar uživatele
Happyday1991

Jak se naučit sama na klavír?

Jsem úplný začátečník, mám klávesy a nyní bych se chtěla na ně začít sama učit. Poradili by jste mi nějaké stránky co se týče not a čtení z nich?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Agneta před 3475 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
www

Vyzkoušej třeba toto:

Zdroj: hobby.idnes.cz/vi­deo-na-klavesy-se-naucite-za-par-tydnu-zacnete-s-nami-od-prvni-lekce-1jg-/hobby-domov.aspx?c=A100514­_153649_hobby-domov_bma

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kelt

Pokud vím, dají se koupit klávesy s výukovým program, k tomu i noty. Klavesy třeba svítí,podle toho, kterou klávesu je třeba stisknout, je tam displey, kde je vidět, kterou klávesu stisknout. Ale hra na klávesy – elektronické, bez ohledu, zda jde o výrobek za 4 nebo 50 000 se liší od hry na klavír, pokud jde o sílu úderu a pod. Můžeš si dát sluchátka a hrát a nikdo tě neuslyší a ty budeš slyšet všechny chyby, navíc si to můžeš nahrát a hodnotit se. Já jsem to zkoušel, chodil jsem několik let na klavír a pak jsem si pořídil klávesy a těch kláves jsem se musel zbavit, protože jsem tam neslyšel přirozený zvuk. Pokud se chceš naučit jen sama, tak klávesy stačí, ale když chceš umět – učitel, klavír a škola.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Nevíteto?

Třeba to pomůže 🙂
http://www.you­tube.com/resul­ts?q=basic+for+pi­ano

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek