Avatar uživatele
Denever

Jak se bránit, když mi zaměstnavatel nechce vyplatit odstupné a mám na něj vůbec nárok?

Pracuji jako staniční sestra, poměr na dobu neurčitou. Zaměstnavatel provádí reorganizaci a pozici staniční sestry ruší. Nemá ani jiné volné místo v jednosměnném provozu.Chce mě přeřadit na trojsměnný provoz, což nemohu z důvodu pracovní rekomandace – pobírám částečný inv. důchod. Pracovní smlouvu mám jen jedu od nástupu, byla na dobu určitou,kvalifikace všeobecná sestra, platový výměr jako všeobecná sestra, jelikož měsíc ještě fungovala původní staniční. Po měsící mi byl vystaven nový platový výmě s příspěvkem za vedení a také pracovní náplň staniční sestry. Nyní mi zaměstnavatel tvrdí, že na odstupné nemám nárok, protože smlouva je na všeobecnou sestru ( což je odbornost a ne prac. pozice ) a nutí mne do směnného provozu nebo dát z mé strany výpověď. Poradíte?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4056 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Michal Kole

Zeptat se v neziskové právní poradně www.obcanskepo­radny.cz, v odborové kanceláři, na úřade práce či inspektorátu bezpečnosti práce.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Rozhodující je, co je v pracovní smlově. Pracovní smlouva měla být v okamžiku přeřazení na vrchní sestru přepracována. Těžko s tím již něco uděláte.

Pokud budete mít posudek od lékaře , že nemůžete dělat ve směnném provoze
a jinou práci vám zaměstnavatel nenabídne, měla by jste odstupné dostat. Jenom nedávejte sama výpověď !!! Připravíte se o možnost pobírat podporu v nezaměstnanosti.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek