Avatar uživatele
nyjono

Jak přispívá krácení provozní (otvírací) doby ke zlepšení covidové situace?

Logicky mi přijde, že se tam druhý den nahrne o to víc lidí
Nebo to je jinak?

Zajímavá 0 před 1139 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Pepa25

Nepřispívá. Proto to také není součást opatření …

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Je to jinak. Čím kratší provozní doba, tím méně kontaktů se vytvoří. Kromě toho obchodníci musí dbát na dodržování rozestupů a počet návštěvníků nesmí překročit vyhláškou dané metry čtvereční.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kepler

Já myslím, že to smysl nemá. Počet zákazníků zůstává stejný, jen jim nakupování může zabrat více času.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Midoc

Nemá to smysl. Čím kratší pracovní doba, tím více zákazníků se v prodejně potkává.
Můžou se od sebe nakazit.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rilika25

Příspěvek smazán administrátorem.

Avatar uživatele
nyjono

Drape, když ty stejný lidi přijdou druhý den, jak se sníží počet kontaktů?

před 1139 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
elkon

Je omezený počet lidí, kteří mohou do obchodu vstupovat a je v zájmu každého (který používá hlavu), aby se zbytečně s ostatními nesetkával. To znamená, kdy přijdu k regálu, kde už někdo je, zajdu dál nakupovat a pak se vrátím, až tam nikdo není. Nic těžkého.

před 1139 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Arne1

A má být cílem minimalizace nebo maximalizace kontaktů ?

před 1139 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek