Avatar uživatele
bububabu

Jak připojit tablet bez LTE a WIFI k internetu?

Tablet podporuje pouze wifi připojení, internet ale potřebuji i když jsem mimo wifi. Pokud to vůbec jde, jak jinak internet dostanu do tabletu?
Prosím polopatické rady, jsem laik :) Děkuji

Doplňuji: asi jsem se špatně vyjádřila, myslím jak připojit tablet k internetu když nejsem na dosah k wifi, třeba venku, v autobuse v nemocnici, atp. Jestli existuje něco co bych třeba připojila k tabletu a tak mohla použít internet. Jinak díky všem

Zajímavá 0 před 2610 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
jáára

Na telefonu si zapni WiFi hotspot a tablet k němu připoj.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Dochy

Byl tu nedávno podobný dotaz. Je třeba zjistit jaké možnosti připojení k internetu máš v místě kde budeš s tabletem.

LTE/GPRS – chytrý telefon s datovým tarifem, na většině lze bez problémů nastavit sdílení internetu (chová se jako WiFi router, hledej heslo tethering)

kabelový internet (ethernet) – buď síťovku do USB (umí to jen některé tablety, musí mít USB OTG konektor a ovladač pro síťovku ve svém systému), nebo koupit WiFi acces point/router (cca 300,–)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
dubraro

Ještě existují zařízení, kterým se ne úplně správně říká „mobilní modem“. Pomocí USB se připojí k tabletu a chovají se jako telefon pro přenos dat. Je v tom SIM-ka jako v telefonu. Samozřejmě musí být v tabletu příslušný ovladač a software.
Provozoval jsem to s tabletem Asus A700 a modemem Huawei E1750 k plné spokojenosti.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Tw!st

Pokud máš v telefonu mobilní data, zapni hot spot (přístupový bod nebo tak nějak je to v češtině) a na tabletu se k němu připoj přes wi-fi

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek