Avatar uživatele
Sarah014

Jak překonat opakovaný stres při vystupování před třídou?

Dobrý den,
mám problém,že nerada vystupuji před spolužáky. Nevím čím to je,ale vždycky podlehnu nervozitě.
Teďkom máme mluvnické cvičení,kterého se hrozím už celé pololetí. Měla jsem ho mít už minule,ale ikdyž jsem ho měla připravené,nakonec jsem paní učitelce řekla,že ho nemám.. (což nechápu,ale v tu chvíli jsem to bezmyšlenkovitě řekla)
Pamatuji si jak jsem minulé pololetí recitovala,to byla opravdu katastrofa. Sotva jsem se postavila před třídu,začaly se mi třást nohy,papírek s básničkou mi najednou začal „poskakovat“ v ruce.
Měla jsem rozklepaný hlas a rudý obličej..Spolužáci se mi při recitování začali smát,jen jsem slyšela,jak mně všichni pomlouvají,čím to ještě zhoršovali.
Bojím se,že to nastane i teď..I když se zhluboka nadechnu,a řeknu si,že jsem v klidu – zase do toho spadnu.
Navíc mí úžasní spolužáci hledají na mně různé chyby a nedokonalosti,kte­rými by mně mohli zesměšnit.

  • Je mi 14 let a chodím do 7.třídy *

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? hanny 2, redy, zzzlatokopka, anonym před 3261 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
hanny 2

Otoč se ke třídě částečně zády,dívej se z okna nebo na učitelku,zavři oči,zkrátka nesmíš vnímat ty,kteří tě schválně jakkoli znervózňují – jsou to puberťáci!!!
Doplňuji:
ad Šidlo – nech si svoje moudrosti na mou adresu a raď těm,kteří se ptají!Však ona si z toho všeho vybere to,co jí bude vyhovovat nejvíc!!!

Upravil/a: hanny 2

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
redy

Já si myslím že ten stres,nervozitu, máme v sobě všichni.
Akorát někdo to umí zastřít-nedá to na sobě znát, že ho někdo strapní.
A to se člověk nějak musí naučit.
Já to ještě neumím .-)))

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
zzzlatokopka