Avatar uživatele
anonym

Jak pečovat o kotě bez mámy?

Dobrý den, mám 7denní kotě. Našli jsme ho čerstvě porozené mimo pelíšek a sourozenec už byl mrtvý. 1.den dostalo kravs.mléko ale od 2.dne je kojené Catmilk (Whiskas)+trochu heřmánk.čaje+kapka Tatry (ale slazené dle doporučení, nevěděla jsem, že by mělo být neslazené).Pros­pívalo, pupečník už odpadl, ale od včera je špatné. Jak má vypadat stolice? je žlutá a řídká, občas tužší. Jak často dávat a jakou dávku? dávám a 2–3hod i v noci a těžko jsem poznala kolik vypilo, někdy pilo hltavě víc jindy méně (cca 2–5ml), ale pravděpodobně se přejedlo – včera mělo velký bříško a průjem. Náš toy pudl ho olizuje a masíruje mu bříško. Od včera poledne ale přestalo pít, bylo apatické, k večeru už se to zase zlepšilo, ale neudrží hlavičku – leze, ale hlavička se mu třese, je to z vyčerpání? Aktuálně si tak 3× lízne (snažila jsem se ho zavodnit větší dávkou čaje k dávce mléka) co bych měla dělat, aby to bylo správně? děkuji, jsem amatér.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4971 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
kropitko

http://www.od­povedi.cz/vyh­ledat?ie=UTF-8&cx=01759792­7737963345235%3Alv-gxwjxnxe&cof=­FORID%3A11&q=k­rmit+ko%C5%A5a­ta&sa=Vyhledat&si­teurl=www.odpo­vedi.cz%2F#1451

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
tojsemjá

Včera jsem posílala někomu tyhle stránky
http://www.swe­etnozzles.unas­.cz/rady_kocka­.html
Ale jestli je kotě v tomhle stavu,konzultovala bych to s odborníkem.Zkuste nejbližší veterinu.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ReHu

Já bych také šla na veterinu. Asi co nejdřív.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
BIGFOOT

BĚŽTE S NÍM PROSÍM HONEM NA VETERINU ABY VÁM NEUMŘELO.BYLA BY TO ŠKODA.BIGFOOT

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ladyhawke