Avatar uživatele
VIO

Jak opravit kolísání otáček při zahřátém motoru Fiat Punto I?

Nevíte někdo čím by to mohlo být?
Když nastartuji auto (Fiat Punto I. 1995 1.1 40kW), otáčky u studeného motoru jsou v pořádku, ale jakmile se auto zahřeje neboli otevře se termostat, začnou otáčky prudce kolísat a někdy se i sám přidává plyn do 3.000 otáček.
Klapka by měla být čistá.

Dodatek: Všechny filtry nové !

Zajímavá 0 před 1938 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Klaproth

Mě to kdysi taky jedno auto dělalo, příčinou byl zanesený vduchový filtr.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
aliendrone

Těžko říci – příčin může být mraky. Vzpomínám na jednu kuriózní, kterou jsme řešili s kámošem (neměl diagnostiku) – nemlich ta samá závada (na Felicii – také mu otáčky lítaly po zahřátí chvíli normálně, pak třeba 3000, pak zase třeba jen 1500…) Nemohli jsme na to přijít. A nakonec se ukázalo, že měl totálně zanesený vejfuk, jak auto při jízdě „drncalo“, tak se bordel v tlumičích (pěkně uvnitř zkorodovaných a zanesených) přehazoval a podle toho ty otáčky kolísaly. řídící jednotka byla kvůli tomu z údajů od lambda sondy dost divoká a tak se snažila, no. To víš, je to „jen“ počítadlo. :D

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
VIO

U auta kolísájí otáčky neustále, dokud se nevypne motor a neschládne.

před 1938 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek